قاتل فسا کیست؟

وی با بیان اینکه ماموران پلیس تحقیقات ویژه خود را آغاز کردند،گفت: با اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس به همسر ۲۶ ساله متوفی که با وی اختلافاتی نیز داشت، شک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.



منبع

آراوند با اشاره به ارتباط همسر متوفی با یک فرد دیگر ( مردی ۴۰ ساله ) افزود: با صدور دستور قضائی، هر ۲ نفر دستگیر و در تحقیقات تخصصی پلیس، به قتل راننده خودرو پراید با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

آراوند بیان کرد: با دستور مرجع قضائی استان فارس، پرونده برای سیر مراحل قانونی به شهرستان فسا تحویل و به دلیل احتمال قتل عمدی با برنامه ریزی دقیق، برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که فرد دوم این پرونده با هماهنگی همسر مقتول، ضمن به قتل رساندن متهم (خفه اش کردند)، جسد را در خودرو پراید مقتول گذاشتند و با ایجاد یک تصادف ساختگی (واژگونی خودرو پراید)، نقشه خود را عملی کرده اند.

وی ادامه داد: کارشناسان خبره تصادفات با حضور در صحنه، اعلام کردند که واژگونی خودرو مشکوک است که در استعلام از شماره پلاک خودرو، هویت راننده (مردی ۳۸ ساله) مشخص و محل سکونت وی شهرستان فسا اعلام شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا، گفت: در خرداد ماه سال جاری واژگونی منجر به آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محورهای مواصلاتی به فوت راننده منجر و رخداد به پلیس گزارش شد.

بخوانید:  برای توصیف فوتبال ساحلی در سال ۱۴۰۲ از لغت «پیشرفت» استفاده می‌کنم