لزوم حرکت جهادی برای ساخت مدارس جدید/گرامیداشت خلاقانه مقام معلم در کردستان

زارعی کوشا در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری به در پیش بودن روز معلم اشاره کرد و گفت:برای گرامیداشت این روز و تجلیل از معلمان نمونه از خلاقیت و ابتکار خود معلمان استفاده شود.





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

وی همچنین به عدم قرارگیری مدارس خیرساز در لیست اموال مازاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مدارس خیرساز به هیچ وجه در لیست مولدسازی قرار نخواهند گرفت و در صورت نیاز بازسازی و یا هنگام تخریب برای ساخت دوباره در اختیار خیرین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/





استاندار کردستان یادآوری کرد: در گرامیداشت مقام معلم حتما باید بازنشستگان فرهنگی مورد توجه ویژه قرار بگیرند تا گمان نکنند که جامعه آنان را فراموش کرده است.


لزوم حرکت جهادی برای ساخت مدارس جدید/گرامیداشت خلاقانه مقام معلم در کردستان

وی با بیان اینکه در پایان سال گذشته  اعتبارات بسیار زیادی در حساب نوسازی مدارس باقیمانده بود و با دشواری توانستیم آن را هزینه کنیم از مدیر جدید سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان خواست از هم اکنون با یک حرکت جهادی و طوفانی  ساختن مدارس مورد نیاز را شروع و اعتبارات لازم را از منابع مختلف جذب کند.


به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، گفت:امسال در سطح کشور اعتبارات بسیار خوبی برای ساخت و تجهیز مدارس پیش بینی شده است که کردستان باید از این اعتبارات سهم مناسبی را جذب و هزینه کند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  تهران کرج و اراک تا پنج شنبه با افزایش غلظت آلاینده های جوی روبرو خواهد بود