مبلغ خرید گندم از کشاورزان کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

راد با بیان اینکه با توجه به میزان خرید گندم، ۶۰ درصد مبلغ پرداختی به کشاورزان سه استانِ خوزستان، فارس و گلستان پرداخت شده است، تصریح کرد: بعد از این سه استان، بیشترین مبلغ را کشاورزان استان‌های کرمان، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان، تهران و اردبیل دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مبلغ خرید گندم از کشاورزان کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

وی با اشاره به اینکه بین ۷۵ تا ۱۰۰ درصد از مطالبات کشاورزان ۷ استان بابت تحویل گندم به حساب ایشان واریز شده است، اظهار کرد: به ترتیب، گندمکاران استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، خوزستان، قم، سیستان و بلوچستان، بوشهر و کرمان، بیشترین درصد دریافت مطالبات خود را داشته‌اند.

بخوانید:  جایزه جشنواره سن‌سباستین در دستان پادشاهان جهان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه مبلغ خرید تضمینی گندم از کشاورزان کشور از مرزِ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد، گفت: این مبلغ بابت خرید ۶ میلیون و ۸۷۸ هزار تن گندم به این عزیزان پرداخت شده و در دست پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ گندم‌های خریداری شده از کشاورزان ۳۱ استان کشور تا صبح امروز، ۱۰۳ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: بیش از ۵۳ درصد از این میزان به حساب گندمکاران واریز شده و پیگیریِ پرداخت مابقی مطالباتِ این عزیزان نیز در جریان است.