مجتمع توریسم ورزشی به زودی در جویبار ساخته می شود





منبع

حسینی پور ادامه داد: باید به دلیل افتخار آفرینی های کشتی گیران جویبار همواره برای توسعه ورزش در این منطقه تلاش کنیم و مسئولان بایست تمام قد برای گره گشایی از مشکلات این دیار گام بردارند.

وی با عنوان اینکه سالانه میلیون ها نفر به عشق کشتی و دیدن قهرمانان این خطه به شهرستان جویبار سفر می کنند،اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه گردشگری سلامت و ورزشی نهایت بهره را برد.

انتهای پیام

استاندار مازندران: مجتمع توریسم ورزشی به زودی در جویبار ساخته می شود

استاندار مازندران جویبار را شهرستان با اصالت کشور دانست و افزود: قهرمانان این دیار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی و المپیک به اهتزاز درآوردند و آوازه این شهرستان بین المللی است.

بخوانید:  اقدامات عمرانی گسترده برای تكميل و راه اندازی پايانه جديد شرق

استاندار مازندران گفت: ساخت مجتمع توریسم ورزشی با سرمایه گذاری یک بانک عامل در شهرستان جویبار بزودی در گام اجرایی قرار خواهد گرفت. ‎

استاندار مازندران با انتقاد از مشکلات مدیریت شهری جویبار، تصریح کرد: فرماندار جویبار با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و دانشگاهیان برنامه یی علمی و عملی برای تحول اساسی در این حوزه تدوین نماید.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی به دنبال رفع مشکلات است و گرفتاری های آحاد مردم را بر نمی تابد ،اظهار داشت: مسئولان با تلاش جهادی برای توسعه جویبار و دیگر مناطق مازندران تلاش خواهند کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جانمایی ساخت این مجتمع در شهرستان جویبار انجام شده است،افزود : جویبار نیازمند تحول بوده و مشکلات زیرساختی برای توسعه اقتصادی در منطقه بسیار جدی است.