مجری برگزاری تقویم نمایشگاهی سال آینده استان قزوین مشخص شد

photo_2023-01-23_22-45-41

رکوردشکنی با برگزاری 37 عنوان نمایشگاهی در قزوین

photo_2023-01-23_20-43-37

انتهای پیام





مدیرعامل شرکت نمایشگاهای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: در سال جاری تعداد 14 نمایشگاه تخصصی را برگزار کردیم و امسال تصمیم داریم نمایشگاههای تخصصی بیشتری را برگزار کنیم و در تقویم آینده برگزاری 27 نمایشگاه تخصصی هدف گذاری شده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

احمد خورگامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی برنا در قزوین در خصوص تعیین تکلیف برنامه تقویم نمایشگاهی سال آینده اظهارداشت: مراسم بازگشایی عناوین پاکت های واگذاری و فروش تقویم نمایشگاهی سال 1402 امروز انجام شد و توانستیم با قیمت مناسبی این واگذاری را انجام دهیم.

photo_2023-01-23_23-47-59

وی بیان کرد: برای اولین بار توانستیم موفقیت خوبی در تعیین تکلیف تقویم نمایشگاهی کسب کنیم و در بالاترین قیمت پیشنهادی این واگذاری صورت گرفت.

وی اظهارامیدواری کرد در سال آینده نیز با برپایی نمایشگاههای تخصصی و عمومی زمینه جلب رضایتمندی مردم استان مهیا شود. 

Qazvin_internasional_fair

به گزارش خبرنگاربرنا از قزوین؛ نمایشگاه لوازم خانگی عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

وی بیان کرد: در تقویم مشخص شده برگزاری نمایشگاههای تخصصی و عمومی هم پیش بینی شده که در زمان های تعیین شده برپا می شود.

خورگامی بیان کرد: در نمایشگاه مبلمان که هفته گذشته برگزار شد با فروش 1000 دست مبلمان رکورد فروش شکسته شد و این روند نشان داد نمایشگاههایی مانند بهاره، پاییزه، موادغذایی، پوشاک و لوازم خانگی که با زندگی مردم و نیازهای آنها ارتباط بیشتری دارد با استقبال قابل توجهی روبرو می شود.

بخوانید:  افزایش فعالیت اقتصادی در تمرچین نشانه ارتقای اعتماد تجار به این نقطه مرزی است

آیا این خبر مفید بود؟

وی یادآورشد: برای نمونه نمایشگاه تخصصی کشاورزی و مکانیزاسیون از درجه اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار بود که با حضور معاون وزیرجهاد کشاورزی آن را افتتاح کردیم و مورد توجه قرار گرفت و این رویکرد سال آینده نیز دنبال می شود.

خورگامی در خصوص میزان استقبال مردم از نمایشگاهها اظهارداشت: معمولا شهروندان از نمایشگاه های عمومی بیشتر استقبال می کنند البته نمایشگاه های تخصصی هم علاقمندان و مخاطبان خاصی دارد و ما توانستیم رضایت کارشناسان و متخصصان عرصه های مختلف را نیز جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تصریح کرد: برای اولین بار توانستیم 32 عنوان نمایشگاهی را برای سال آینده تعیین تکلیف کنیم و در بالاترین قیمت به فروش برسانیم و در روزهای آینده قرارداد رسمی منعقد می شود.پ

خورگامی یادآورشد: امسال 37 عنوان نمایشگاه برگزار کردیم که رکورد سالهای قبل شکسته شد و در سال آینده نیز برای برپایی 44 عنوان نمایشگاه برنامه ریزی کرده ایم.