مطالبات نمایندگان مردم اسلامشهر از مدیر آبفای شهرستان

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، شصت و نهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور رئیس و اکثریت اعضای شورا و معاونین و مدیران شهرداری در صحن شورا برگزار شد.

داود حورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این نشست با اشاره به ایام پیش رو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اسلامشهری اظهار داشت: ضمن گرامیداشت روز نیروی زمینی ارتش، سالروز تاسیس سپاه را که نهاد مقدسی است و برکاتش در همه جای ایران دیده می شود و در بسیاری از موضوعات نقش دارد و در روزهای اخیر هم مایه فخر و غرور ملت ایران شد را خدمت همه پاسداران تبریک می‌گویم.

رئیس شورای شهر اسلامشهر با بزرگداشت شیخ بهایی از مفاخر جهان اسلام روز معماری را خدمت پرسنل معاونت معماری و شهرسازی تبریک گفت و افزود: فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم را خدمت همه زحمتکشان و شهروندان اسلامشهری تبریک و خداقوت می‌گویم.

گفتنی است در این نشست نامه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر موضوع معرفی نماینده هیئت رسیدگی تجدید نظر معافیت کفالت و انتخاب عضو علی البدل قرائت شد و پس از رای گیری مهدی جاوید بعنوان نماینده و حجت‌الاسلام ترکمن بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین دو لایحه دو فوریتی صدور مجوز درخصوص افزایش تعرفه فروش و پیس فروش قبور در سال ۱۴۰۳ و لایحه تامین منابع مالی لازم جهت برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی هم مطرح و مصوب شد.

اعضای شورای شهر اسلامشهر هم مطالباتی از مدیر آبفا داشتند که اهم آنها: تامین آب آشامیدنی شهروندان در ایام پیک مصرف، هماهنگی با پیمانکاران آبفا و نظارت بر کار آنها برای حفاری بلافاصله بعداز روکش آسفالت معابر، حفاری بی‌رویه چاه‌ها و خطر فرونشست زمین، تامین زیرساخت با سرریز جمعیت تهران و ساخت اقدام ملی مسکن، تکمیل سریعتر فاضلاب شهری و … بود و خواستار همکاری و تعامل بیشتر اداره آبفا با مجموعه مدیریت شهری شدند. 

بخوانید:  برتری پرگل سپاهان مقابل تیم سوکلیا مولداوی

انتهای پیام/



منبع

 

وی همچنین با یادآوری روز زمین پاک از همه کارکنان خدمات شهری که در نظافت و نگاهداشت و پاکیزگی شهرمان میکوشند، تشکر کرد.

در شصت و نهمین نشست رسمی شورا ۸لایحه مطرح شد که تنها یک لایحه جهت بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر بابت مطرح شدن لوایح آبفای اسلامشهر در خصوص حق استفاده از عرصه های فضای سبز برای حفر حلقه های چاه آب در محلات اسلامشهر از مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر برای حضور در صحن علنی دعوت کرده بود که این لوایح پس از اعلام نظرات اعضای شورا و سخنان عبدی مدیر آبفای شهرستان اسلامشهر به تصویب رسید. 

حورزاده با اشاره به لایحه اجاره پیشانی پل‌های عابر پیاده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید کرد: این لایحه قبلا هم مطرح شده بود و نیاز به بررسی بیشتر دارد، به منظور تعیین متراژ دقیق واگذاری تابلوها، بکارگیری پیمانکاران مختلف، ارائه فرمول و راهکار جامعتر و…. به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خطاب به مدیر آبفا گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و صرفاً نماینده شهرداری نیستیم و در شورای ششم تلاش کردیم موضوعات مختلف شهروندان را با مدیران ادارات مطرح و به تعامل برسیم، به همین منظور هر سه ماه یکبار اداره آبفا اسلامشهر گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده به نمایندگان مردم ارائه دهند.