کسب رتبه برتر استان تهران در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات توسط اسلامشهر



به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حسین حبیبی در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: با تلاش های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درخصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت صورت گرفت شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم و امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

در ادامه این جلسه جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران نیز از تلاش ها و پیگیری های فرماندار و اعضای ستاد شهرستان قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه موسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سالهای گذشته صورت گرفته اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء(ع) در حال انجام است و مردم می توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند. 
 
گفتنی است در ادامه این جلسه حجه الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

بخوانید:  قوانین را به جای اخذ مالیات از کار و تولید به سمت دارایی و مجموع درآمد ببریم

مردم عزیز اسلامشهر برای مشارکت در عمل کوثرانه و صدقه فوق جاریه بازسازی عتبات عالیات مقدسه و صحن عقیله بنی هاشم (ع) و همراهی با پویش بزرگ دعوت به بهشت، مبالغ نذورات خود را به شماره حساب ٠١١٦٩٢٣٧٤۱۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۶۸۲۴۴۱ بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر واریز نمایند.

 

انتهای پیام/



منبع