نکات طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه ساخت، نصب و خرید کابینت آشپزخانه-آلموتکنیک طاهری

نکات طراحی و ساخت انواع کابینت آشپزخانه ساخت، نصب و خرید کابینت آشپزخانه-آلموتکنیک طاهری

در حالی که جنگل های مستحکم تری مانند بلوط قرمز می توانند در معرض رطوبت مداوم قرار بگیرند ، بیشتر چوب ها آسیب می بینند. برای محافظت از چوب ، معمولاً باید از ضد آب استفاده شود. روکش های ملامینه خارجی دارای رنگ بهتر و القاء حس طبیعی تری نسبت به روکش های ایرانی دارند. طراحی سایت،سئو،عکاسی صنعتی و تولید محتوا استودیو نماد | کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس چوب است.

1/5cm,1cm) چسب، دستگیر، ریل کشو، سبداً بچکان و …

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ساخت کابینت شامل مراحل نصب نیز می شود که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم. و در ادامه صفحه رویی کابینت زمینی را نصب می کنیم در نصب صفحه کابینت زمینی باید با توجه به نوع سینک و گاز محل نصب آن ها بر روی صفحه را آماده کرد. دیگر مواد مورد استفاده که در ساخت کابینت می‌توان نام برد شامل نوار PVC لولای گازور انواع پکیچ (۴cm, ساخت انواع کابینت 1/5cm,1cm) چسب، دستگیر، ریل کشو، سبداً بچکان و … نام برد. ۲- باتوجه به نوع هود محل آن را در طرح مشخص می کنیم و مشخص می‌شود که به کابینت نیاز دارد یا ندارد. اگر از گازهای تو کار یعنی تو نشسته استفاده میکنید حتماً لبه آن با صفحه رویی کابینت یکی باشد و در آن محل حتماً از چسب آبندی استفاده کنید .

  • عمق ۵۶cm با احتساب ضخامت درب می‌باشد یعنی عمق کابینت بدون درب ۵۴/۵cm ساخته می‌شود.
  • قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.
  • ویژگی منفی که این خصیصه ام دی اف به وجود میاره، هرز شدن پیچ ها و ابزار ها در اثر چند بار باز و بسته شدن اون ها است.
بخوانید:  پروسسور چیست؟ | asilight
کابینت آشپزخانه را بر اساس سبک دکوراسیون به سه دسته کلی مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک تقسیم کنیم. خوب سؤال اینجاست که اگر کسی بخواهد دکوراسیون آشپزخانه‌اش مدرن شود، یا کلاسیک شود چه نوع کابینتی را باید انتخاب کند؟ در اینجا سه تصویر از هر سه سبک دکوراسیون آشپزخانه برای شما آورده شده است. ابتدا باید نوع و مدل کابینت‌ ام دی اف مورد نظر را انتخاب کنید، متراژ آشپزخانه و طرح موردنظر نیز بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند.

انواع کابینت ام دی اف؛ نکات مربوط به کابینت فرامید

در این مرحله اقدام به خطای کشی و مشخص نمودن سوراخ های اتصال بدنه سوراخ های ریل کشو و سوراخ های زیر طبقه ها می کنیم. و طرح کامپیوتری به کمک نرم افزارهای طراحی مانند ۳Dma Catia و … صورت می گیرد. هر چند وقت یک بار به کابینت زیر سینک نگاه کنید تا آب در آنجا چکه نکند.

بنابراین برای سفارش کابینت آشپزخانه باید انواع مختلف آن را بشناسید. و طرح های مختلفی که وجود دارد را ببینید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در سایت مانادنا عکس بهترین کابینت ام دی اف را در طرح های مختلف برای شما قرار داده ایم.

این کابینت‌ها معمولا برای متراژهای مرسوم آشپزخانه در طرح و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم نهایی از حرفه‌ای‌های کابینت‌سازی سنجاق مشورت بگیرید تا مطمئن شوید این نوع کابینت آماده برای آشپزخانه شما مناسب است یا خیر. انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک روکش چوب شامل ستون سر ستون های نقش برجسته متنوع هم می‌شود و برای جذابیت و زیبایی بیشتر در این نوع کابینت آشپزخانه از تاج و زیرچراغ نیز بهره گیری می‌شود. در قسمت صفحه کابینت طرح چوب بیشتر از سنگ مصنوعی کورین که قابلیت ابزار خورده شدن دارد استفاده می‌شود. همچنین در این سبک کابینت از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود.

بخوانید:  واردات نوار تفلون از چین و هند! تابناک-آریس تفلون
علاوه بر این، قابلیت ماشین‌کاری بالای آن باعث شده است که به طور گسترده در صنعت کابینت‌سازی بکار رود. به طور کلی، ضخامت ام دی اف‌ها بین ۳ تا ۴۰ میلی‌متر است. توجه به کنتراست بین کابینت‌ها و سایر المان‌های آشپزخانه باعث می‌شود که آشپزخانه دلگیر نشود و زیباتر جلوه کند. در نتیجه، باید در انتخاب الما‌ن‌های دیگر آشپزخانه دقت بسیار زیادی کرد.

ام دی اف یک محصول مفید از مشتقات چوب است که عمدتا به دلیل قیمت خوب و فقدان نقص طبیعی مثل چوب در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعد از آنکه طرح مورد نظر برای کابینت انتخاب شد و در اختیار کابینت ساز قرار گرفت، او به کمک نرم افزارهای طراحی مانند تری دی مکس و یا اتوکد شروع به پیاده سازی این طرح در فضای مورد نظر خواهد کرد. در این مرحله باید نوع سیستم آشپزخانه (راهرویی، U شکل، V شکل و … ) مشخص شود.

طراحی دکوراسیون داخلی در بافق

حتی امروزه، با وجود تنوع رنگ کابینت‌ها، باز هم کابینت‌های قهوه‌ای از محبوبیت بیشتری در مقایسه با سایر رنگ‌ها برخوردار هستند. در کنار رنگ قهوه‌ای می‌توان از رنگ‌های دیگری مانند سفید یا کرم نیز استفاده کرد. رنگ کرم، رنگی خنثی و بسیار شیک است که هماهنگی مناسبی با تم قهوه‌ای آشپزخانه دارد. رنگ بندی کابینت آشپزخانه ام دی اف یک عنصر مهم در طراحی آشپزخانه شما است. پالت رنگی که شما انتخاب می‌کنید برای شخصیت آشپزخانه‌ی شما یک لحن ایجاد می‌کند. یک آشپزخانه چوبی تزئین شده معمولاً حدود ۱۵-۲۰٪ بیشتر از همان سبک درب در MDF است.

بخوانید:  خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee

کابینت ملامینه