همه تلاش ها باید در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران، برگزاری شایسته و براساس منویات رهبر معظم انقلاب را وظیفه مسوولان امر دانست و گفت: برگزاری انتخابات بدون شائبه و با امنیت می بایست مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

انتهای پیام



منبع

وی عنوان کرد: نظرسنجی های اخیر در خصوص انتخابات و مشارکت خوشحال کننده و امیدوارکننده است و قطعا بهتر از این خواهد شد و در این موضوع مراتب صداقت نظام جمهوری اسلامی نشان داده شده است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: در حال حاضر دوست و دشمن کشور و نظام جمهوری اسلامی به انتخابات آتی چشم دوختند؛ چرا که حضور پرشور در انتخابات موجب روحیه گرفتن دوستان و تقویت عزت انقلاب اسلامی می شود.

وی تاکیدکرد: جلب رضایتمندی مردم باعث ایجاد انگیزه برای حضور و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات خواهد شد.

وی افزود: دشمنان هم به دنبال آن هستند تا انتخابات را به نقطه ضعف و مشارکت حداقلی مردم برای نظام مبدل کنند.

امام جمعه ساری، استفاده از جایگاه ها و تریبون های مختلف برای تبلیغ انتخابات و جلب مشارکت عمومی را در این برهه زمانی ضروری دانست و گفت: در خصوص رقابت ها در تمامی انتخابات رقابت جدی بود و پیش ثبت نام نشان داده که از همه طیف و گروهها وارد عرصه شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران؛ ادامه داد:‌ افزایش انگیزه ها و پایبندی مردم به نظام را با رفع مشکلات تقویت کنیم و در این خصوص مسوولان باید جدی تر تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی، روز پنجشنبه در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور در ساری، افزود: مردم بسیار نجیب، علاقمند و پایبند به نظام و رهبر معظم انقلاب هستند، در عین حال باید قبول کنیم نارسایی ها به دلیل نارکارآمدی تعدادی از مسوولان و نهادها وجود دارد که با رفع آنها مردم خوشحال و خرسند خواهند شد.

بخوانید:  متفاوت‌ترین و زیباترین مدرسه در ایران +تصاویر

وی با اشاره به تلاش های یکسال اخیر دشمنان برای به آشوب کشیدن کشور، اظهارداشت: آنان برای انتخابات و آشوب در این موضوع نیز برنامه دارند، ‌ همانطور که هوشیاری یکسال اخیر نهادهای امنیتی موجب خنثی شدن دسیسه آنها شده است در موضوع انتخابات نیز به خوبی عمل خواهند کرد.