همه چیز درباره اینترنت اشیا و کسب درآمد از آن


آیا این خبر مفید بود؟


جهان ما به آینده ای نگاه می کند که در آن شرکت ها با استفاده از اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تکامل سریع به روشی که قبلاً ندیده بودیم، در حال پیشرفت است.

اینترنت اشیا در ایران

کامپیوترها و سپس گوشی های هوشمند اولین دستگاه هایی بودند که به اینترنت متصل شدند. این در حالی است که در طول دهه گذشته، خانه‌های ما مملوو از تلویزیون‌های هوشمند، لوازم آشپزخانه متصل مانند کتری و یخچال، و سیستم‌های هشدار هوشمند، دوربین‌ها و لامپ‌ها شده‌اند. در عین حال، ما به کار در کنار ماشین‌های هوشمند در محیط‌های کاری، رانندگی با خودروهای هوشمند و حتی زندگی در شهرهای هوشمند عادت کرده‌ایم. در سال 2023، پیش‌بینی می‌شود که بیش از 43 میلیارد دستگاه به اینترنت متصل باشد.

اینترنت اشیا در کجا استفاده می شود؟

ایران هم چند سالی است که به عنوان بیستمین کشور به تکنولوژی اینترنت اشیا ملحق شده است. اما از جنبه عملیاتی، هوشمند سازی سیستم های برق، اولین گام بود که طی یک قرارداد میان وزارت نیرو و مرکز تحقیقات مخابرات ایران، برای بهره گیری از فناوری IoT در ایران برداشته شد.

بخوانید:  ارمنستان با از دست دادن مرز خود با ایران در محاصره ترکیه و آذربایجان قرار می‌گیرد/ دالان زنگزور جا پای خوبی برای حضور اسرائیل و غرب در جوار مرزهای ایران ایجاد می‌کند

کسب درآمد از اینترنت اشیا در ایران

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع