واکنش وزیر ارتباطات به آزمایش استراتژیک دانشمندان فضایی ایران

پیام زارع پور به مناسبت سامانۀ سامان مدیریت یکپارچه

انتهای پیام/


به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال آزمایش موفق  محموله زیرمداری «بلوک انتقال مداری سامان» به ارتفاع بالا با انتشار پیامی در کانال اطلاع رسانی خود در پیام رسان ایرانی ایتا و سایر کانال‌هایش در سکوهای ایرانی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

حالا که با اتکا به توانایی های جوانان این مرز و بوم، پیشرفت علمی کشور روز به روز شتاب بیشتری به خود می گیرد، دشمن برای متوقف کردن آن از هیچ توطئه ای فروگذار نیست؛ چراکه مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. غافل از اینکه، حرکت به راه افتاده این جوانان، متوقف شدنی نیست و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ایران همچون مولای خود حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ملتی مظلوم و در عین حال قوی است و در آینده نیز هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد».



واکنش وزیر ارتباطات به آزمایش استراتژیک دانشمندان فضایی ایران

زارع پور در کانال ایتای خود نوشت؛ 


|





منبع

در این عملیات که با موفقیت به انجام رسید، محموله زیرمداری با یک فروند کاوشگر پرتاب شد تا در شرایط بی وزنی و زمان عملیات بالا، عملکرد رانشگرهای گاز سرد به منظور کنترل وضعیت، موتورهای چرخش زایی و چرخش زدایی، سامانه نشانه روی و در نهایت جدایش محموله مورد آزمون قرار گیرد.