ورود سامانه بارشی جدید ‌به کردستان‌/ ‌تگرگ و آبگرفتی معابر در راه است


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام/

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، امکان آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی از نقاط استان در انتظار خواهد بود.

وی درباره وضعیت دما توضیح داد: از لحاظ دمایی نیز تا آخر هفته میانگین دمای شبانه‌روزی تغییرات قابل توجهی نداشته و با نوسان 2 تا 3 درجه در همین محدوده باقی خواهد ماند.

وی افزود: این سامانه موجب افزایش پوشش ابر، وزش باد گاهاً شدید، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق پراکنده (عمدتاً برای روز چهارشنبه) و احتمالاً بارش تگرگ در سطح استان می‌شود.


ورود سامانه بارشی جدید ‌به کردستان‌/ ‌تگرگ و آبگرفتی معابر در راه است

وی اعلام کرد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه جو استان نسبتاً پایدار بوده و پدیده غالب طی این مدت، افزایش موضعی ابر و وزش باد در بعدازظهرها خواهد بود.


|





منبع

صدیقی اذعان داشت: از امروز تا روز چهارشنبه شرایط شکل گیری گردوخاک بر روی عراق فراهم بوده و امکان انتقال بخشی از آن به سطح استان وجود خواهد داشت.


 

مدیرکل هواشناسی کردستان میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای استان در طول 24 ساعت گذشته را 12 و 26.6 درجه ذکر کرد و افزود: در همین بازه زمانی سراب شهرک با دمای 8 درجه سانتی‌گراد سردترین و سلین اورامان با دمای 35.3 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط کردستان بودند.

بخوانید:  جدول پخش زنده مسابقات هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا