پرسپولیس به زمان نیاز دارد/ اهداف‌ فجرسپاسی بلندمدت است

|

پرسپولیس به زمان نیاز دارد/ اهداف‌ فجرسپاسی بلندمدت است
آیا این خبر مفید بود؟

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: تیم پرسپولیس می‌تواند با توجه به کادر فنی باتجربه و نفرات خوبی که در اختیار دارد، خیلی زود به شرایط ایده آل و آرمانی‌اش دست پیدا کند.

رجب‌زاده درباره روند آماده سازی تیمش گفت: در این مدت چند اردوی خوب و چند بازی تدارکاتی خوب را برگزار کردیم که به شناسایی نقاط ضعف و قوت ما کمک زیادی کرد. یکی از این بازی ها، دیدار برابر پرسپولیس بود که با وجود اینکه در این دیدار شکست خوردیم اما این بازی محک خوبی برای ما بود و توانستیم مقابل یک تیم پرقدرت و پرمهره از نظر فنی شناختی را به دست آوریم. در این جا دارد از یحیی گل محمدی تشکر کنم که با برگزاری این بازی موافقت کرد.

انتهای پیام// 

وی ادامه داد: من در این مورد یک مثال می زنم، سال اول حضور یحیی گل محمدی در ذوب آهن تیم ما در بازی های ابتدایی فصل نتایج خوبی نمی گرفت اما پس از گذشت چند هفته ذوب آهن آن قدر به هماهنگی رسید که در نهایت توانستیم در پایان فصل عنوان دوم را به دست آوردیم و در همان فصل قهرمان جام حذفی شدیم. در مورد پرسپولیس هم شاید این موضوع در فصل جدید صدق کند. این تیم تغییر و تحولات زیادی داشته و تیمی که در سال های متوالی قهرمان شده بدون شک هوادارانش از آن انتظار و توقع زیادی دارند اما به نظرم دو تساوی اخیر نمی تواند ملاک خوبی برای قضاوت در مورد عملکرد کلی در طول فصل باشد و این تیم می‌تواند با توجه به کادر فنی باتجربه و نفرات خوبی که در اختیار دارد، خیلی زود به شرایط ایده آل و آرمانی اش دست پیدا کند.

بخوانید:  در حاشیه روز ششم جشنواره فیلم فجر
رجب‌زاده درباره هدف گذاری فجرسپاسی در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه فصل قبل فجر در شرایطی به لیگ یک سقوط کرد که یکی از مشکلات این تیم عدم خودباوری بود. به همین دلیل ما قصد داریم در فصل جدید روحیه خودباوری را در تیم تقویت کرده و شرایط روحی و روانی تیم را نسبت به فصل قبل بهبود دهیم. هدف گذاری این است که کم کم شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود گرفته و بتوانیم فصل را با قدرت شروع کرده و با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.





منبع