چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟


آیا این خبر مفید بود؟


وی اضافه کرد: از سوی دیگر مستندات زیادی برای بارگذاری پیش‌بینی شده است و جمع آوری این مستندات و بارگذاری آنها بسیار وقت‌گیر است.





منبع

به گزارش برنا؛ یکی از معلمان گفت: خوداظهاری را چندبار تکمیل کردم و ثبت اطلاعات را می‌زنم اما سیستم می‌زند خطا در عملیات و ذخیره نمی‌شود.



|

آقای هاشمی یکی از معلمان باسابقه تهران هم گفت: ما معلمان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهیم اما تاکنون فکر نمی‌کردیم که باید مستندات آنها را نگه می‌داشتیم. اینها همه دردسر شده است.

وی ادامه داد: اینکه از معلم توقع برود که کتاب بنویسد چه معنایی دارد؟ اگر یک معلمی دوست دارد بنویسد، بحث دیگری است اما اینکه معلمان را به سمت نوشتن کتاب ببرند، به چه دلیل است؟

بخوانید:   صادرات دو برابری محصولات استان از سایر گمرکات کشور

چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟

معلم دیگری گفت: باید در رتبه بندی معلمان به تدریس یک معلم و نحوه آموزش به دانش‌آموزانش نمره بدهند. اینکه معلم چقدر نسبت به آنچه تدریس می‌کند به‌روز است و چقدر خلاقیت و نوآوری در تدریس دارد.