چهارشنبه سوری در یزد ۴۸ مصدوم بر جا گذاشت

وی گفت: ۲۸ نفر دچار آسیب اندام، ۱۳ نفر چشم، پنج نفر سر و گردن و یک نفر دچار آسیب گوش شدند ضمن آنکه به هشت نفر نیز به سایر نواحی بدن آنها آسیب وارد شد.

به گزارش برنا؛ “سید محمد جواد میرجلیلی” روز چهارشنبه افزود: از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۳۵ نفر مرد بودند ، کمترین سن مصدومان پنج سال و بیشترین سن ۴۲ سال بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش آمار مصدومان در استان وجود دارد و لذا همچنان نیروهای این سازمان در حال آماده باش هستند، گفت: در این مدت ۷۱۲ تماس با اورژانس استان برقرار شد که ۲۳۳ مورد ان منجر به ماموریت نیروها و بقیه هم به صورت تلفنی مدیریت شد.



منبع

وی افزود: علت مصدومیت ۳۵ نفر از این افراد استفاده از مواد محترقه بوده است و از مجموع مصدومان ۱۲ نفر عابر پیاده و یک نفر پرسنل امدادی بودند؛ ۱۸ نفر دچار بریدگی و خراشیدگی شدند، ۲۷ نفر دچار سوختگی و سه نفر دچار شکستگی شدند.

به گفته وی سه نفر از مصدومان زیر ۱۰ سال سن دارند، ۲۸ نفر در گروه سنی ۱۰ تا ۲۰ سال، هفت نفر گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال و ۹ نفر بالای ۳۰ ساله هستند.

میرجلیلی ادامه داد: هم اکنون ۲ نفر از مصدومان در آی سی یو بیمارستان بستری و چهار نفر در بخش های تخصصی تحت درمان قرار دارند ضمن آنکه ۴۲ نفر به صورت سرپایی در محل اورژانس درمان و مرخص شدند.

بخوانید:  بیشترین آمار بازمانده از تحصیل برای پسران است