کارگران در عرصه اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته کار و کارگر رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان با فرماندار این شهر دیدار و گفتگو کرد.

همزمان با اولین روز از هفته کار وکارگر، اکرادلو رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان به همراه روسای ادارات صمت، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای و سایر مسئولان با حضور در فرمانداری با سید جمال الدین حسینی فرماندار شهرستان تاکستان دیدار و گفتگو کردند.

کارگران در عرصه اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند

حسینی فرماندار شهرستان تاکستان در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت : کارگران با ایمان و اعتقاد خود همواره در صحنه های مهم و سرنوشت ساز کشور نقش آفرین بوده اند و در همه عرصه ها و به لطف خداوند افتخار آفریده اند.

حسینی بیان کرد: امروز که درگیر جنگ اقتصادی هستیم همچنان کارگران شریف چرخ های تولیدی کشور را به حرکت درآورده اند لذا باید در مقابل این همه تلاش و از خودگذشتگی های این عزیزان سر تعظیم فرود آوریم و قدردانشان باشیم.

کارگران در عرصه اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند

وی گفت : در سال جاری و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم« و به منظور حمایت از تولید و اجرای طرح های سرمایه گذاری بازدید از واحدهای تولیدی و رفع موانع و مشکلات کارگران و کارفرمایان در اولویت برنامه های شهرستان است.

انتهای پیام



منبع

بخوانید:  واحدهای دانش بنیان باعث خلق ارزش افزوده پایدار در زنجیره تولید هستند