کار فرهنگی نیاز به حرکت جهادی دارد


|

کار فرهنگی نیاز به حرکت جهادی دارد


انتهای پیام

بخوانید:  بازنشر «ماه به روایت آه» در نوبت سیزدهم

مدرس خیابانی تاکید کرد: معتقدم کار فرهنگی از اوجب واجبات است و حتی از کارهای زیربنایی به مثل راه هم مهمتر بوده و فعالیت امروز ما برای نسل های آینده ملموس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در نشست مشترک با مدیرکل، معاونان و مسوول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر ارتباط گیری بیش از پیش این اداره‌کل با استانداری و سایر دستگاه‌ها، از عدم توجه و اهمیت نداشتن حوزه فرهنگ، در امورات دستگاه ها و نهادها ابراز تاسف کرد واظهارداشت:  کار فرهنگی زیربنایی و بسیار حوزه پیچیده‌ای است.





منبع

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، باید اسلام ناب محمدی را تبلیغ و تبیین کند، کار حوزه فرهنگی و تبلیغ مفاهیم اسلامی کار سختی بوده و هرکسی از عهده اجرای آن بر نمی‌آید.

وی بیان کرد: باید کار فرهنگی را به صورت جهاد فرهنگی و مشارکت گیری از همه دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف مردم اقدام کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم، قبول دارم که خیلی از دستگاه ها در مدیریت بودجه اندکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد دچار مشکل هستند و نمی‌توانند تمام برنامه ها و اولویت‌های خود را پوشش دهند اما در حوزه فرهنگی باید جایگاه و اهمیت آن برای همگان تبیین و پس از آن مشارکت گیری و اقدام به اجرای برنامه کرد. 

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار فرهنگی نیاز به حرکت جهادی دارد گفت: فرهنگ، زیربنای همه مسائل از جمله توسعه است.

بخوانید:  مدیرعامل آبفای سیستان‌ و بلوچستان: سدها تا ۳ سال آینده مشکل کم‌آبی ندارند

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف