کیفیت سرعت و قیمت تمام شده سه اصل مهم در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی استان است

قناعت با اشاره به اینکه برخی از مدیران استانی تلاش شبانه روزی دارند که قابل تقدیر است، تصریح کرد:  برخی از مدیران هستند که باید برای دریافت اعتبارات، پیگیری های بیشتری در تهران داشته باشند. 

استاندار با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی پیمانکاران، گفت: برای مرتفع شدن مشکلات حوزه استانی، لازم است جلسه ای با محوریت معاونت عمرانی استانداری و با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل راه و شهر سازی، انجمن پیمانکاران استان و همچنین دستگاه های مربوطه برگزار شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین مجموعه اقتصادی عمرانی استان پیمانکاران این بخش هستند، گفت: اشتغال حدود ۱۳ هزار نفر در بخش های مرتبط با پیمانکاری استان، نشان از اهمیت این بخش دارد. 

|

قناعت: کیفیت سرعت و قیمت تمام شده سه اصل مهم در اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی استان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در دیدار جمعی از پیمانکاران بخش راهسازی و شهرسازی استان، خاطرنشان کرد: شرکت های توانمند استان می توانند ضمن پوشش پروژه های خراسان جنوبی در استان‌های همجوار نیز پروژه عمرانی اجرا کنند، چرا که آورده این اقدام در نهایت به نفع استان است.

قناعت افزود: برخی مشکلات و مواردی که نیازمند پیگیری در تهران باشد، آمادگی برای پیگیری این موضوع توسط شخص استاندار وجود دارد.