گاندوها، نفت هم می خورند/الماس های کوهیان خوش درخشیدند

ذوب آهن با دو پیروزی در مقابل یک پیروزی نفت عراق راهی نیکه نهایی شد تا حریف شهرداری گرگان شود، مرحله ای که می تواند جذابیتهای بسیاری داشته باشد.

-در حالی که ذوب آهن با اختلاف 6امتیازی از حریف خود بالا بود، خطاهای پی در پی آنها این فرصت را به نفت عراق داد تا به یک امتیازی آنها برسد، اما در ادامه در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی اختلاف 5امتیازی به سود ذوب آهن با پرتاب فرید اصلانی ایجاد شد.

کوارتر دوم: ذوب آهن ایران 28-20 نفت عراق

نیمه نخست: ذوب آهن ایران 48-43  نفت عراق

حاشیه ها:

-دو کوارتر ابتدایی بازی و تیم رقابت تنگاتنگی را داشتند و با اختلاف هر کدام یک کوارتر را به نام خود کردند.

کوارتر چهارم: ذوب آهن ایران 23-21  نفت عراق

خبرگزاری برنا از اصفهان، دو تیم ذوب آهن ایران و نفت عراق در سومین دیدار مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال غرب آسیا شامگاه( چهارشنبه 23 فروردین ماه 1402) از ساعت 22:30 در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند، رقابتی در پایان با نتیجه 83-95 به سود سبزپوشان ذوب آهن پایان رسید.

انتهای پیام





-در ثانیه های پایانی بازی بازیکن شماره 4 که عضو تیم ملی این کشور است چگو از بازی اول کری خوانی زیادی را با بازیکنان ذوب آهن ایجاد کرده بود با برخورد فیزیکی که با ارسلان کاظمی داشت از بازی اخراج شد.

– در کوارتر سوم بازی خوب ذوبی ها فرصت کمتری به بازیکنان نفت عراق داد و گاندوها در دفاع زیر سبد موفق تر عمل کردند.

بخوانید:  بارش برف در شهر بانه

-این بازی  نیز همچون بازیهای قبل از رسانه ملی پخش نشد، و تماشاگران در ابتدای بازی در شعارهای خود به این موضوع اشاره کردند، موضوعی که نیاز است رسانه ملی توجه ویژه ای با توجه به علاقمندان زیاد بسکتبال به آن داشته باشد.

کوارتر اول: ذوب آهن ایران 20-23 نفت عراق

نتیجه نهایی: ذوب آهن ایران 95-83 نفت عراق

سرمربی: فرزاد کوهیان

– بازی با 2امتیازی ارکان زنگنه آغاز شد.

ترکیب تیم بسکتبال ذوب آهن


آیا این خبر مفید بود؟

– استقبال بسیاری خوبی از سوی تماشاگران هوادار ذوب آهن شده است و بیش از پنج اتوبوس هوادارا ذوب آهن از اصفهان راهی تهران شدند.

کوارتر سوم: ذوب آهن ایران 24-19  نفت عراق

محمدرضا اکبری، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمد حسن زاده، علی کاشانی، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، حمیدضیایی، محمدحسین جعفری، آریا ساعدی و بلاژ مسیچک

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع