گره ترافیکی در جاده ها نداریم/ افزایش حجم تردد در مسیر بازگشت شهرها

بنابراین از مردم می‌خواهیم که برنامه ریزی کنند و سفرشان را به ساعات پایانی روز به تعویق نیاندازند. امیدواریم با رعایت سرعت مطمئنه و حقوق شهروندان دیگر، سفر خود را در کمال ایمنی ادامه دهند.

سردار سلیمی گفت: در محورهای شمالی نیز از شمال به جنوب در مسیر رشت به سمت قزوین محدوده امام زاده هاشم، منجیل و رودبار شاهد تراکم تردد هستیم.


|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

گره ترافیکی در جاده ها نداریم/ افزایش حجم تردد در مسیر بازگشت شهرها معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد افزایش حجم تردد به ویژه در مسیرهای برگشت و به سمت کلانشهرها بودیم و در جنوب کشور و بافت‌های مرکزی به لحاظ وسعت راه‌های خوبی که وجود دارد ترافیک روان است.

وی ادامه داد: در مسیر فیروزکوه به سمت تهران نیز در محدوده پل سفید همین وضعیت را شاهد هستیم. لحظه به لحظه به حجم تردد وسایل نقلیه ای که در مسیر برگشت هستند افزوده می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: پیش بینی ما این است که در ساعات بعدازظهر امروز و بعد از اذان ظهر برخی از هموطنانمان سفر خود را آغاز کنند و از مقاصدی که بودند برگردند.

بخوانید:  پاسخگویی به شکایات کاربران یزدی از سرعت اینترنت حداکثر ظرف 48ساعت


وی گفت: در حال حاضر تا این لحظه محور یکطرفه ای نداریم. تنها محدودیتی که امروز اعمال می‌شود تردد انواع کامیون‌ها و کشنده‌ها است.

انتهای پیام/