گلزنی در جام جهانی را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد/ به تکرار قهرمانی با استقلال امیدوار هستم


|





منبع

هافبک آبی‌پوشان درباره محبوبیتش بین هواداران استقلال در سال قبل گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم از این همه لطف و محبت آن‌ها. همیشه من را شرمنده خودشان می‌کنند. چه در دوران گذشته که در استقلال حضور داشتم و چه حالا پس از بازگشت. آن‌ها همیشه تمام تیم‌ را از دقیقه اول تا آخر با تمام وجود تشویق می‌کنند و این خودش دلیل مهمی برای موفقیت استقلال است.


وی ادامه داد: حتی زمانی که تیم‌مان عقب است هم صدای تشویق‌های آن‌ها کم نمی‌شود و از این بابت انرژی می‌گیریم. تلاش می‌کنیم در هر بازی موفق ظاهر شویم تا دل آن‌ها شاد شود. امیدوارم بتوانیم در آخر فصل بهترین هدیه را به آن‌ها بدهیم.

روزبه چشمی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد فنی خود در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ هم حضور در جام جهانی را داشتم و هم لیگ بیست و یکم را که با قهرمانی خاتمه یافت. باید خدا را شکر کنم. سال فوق‌العاده‌ای بود. شروع آن برایم بسیار خوب بود و در ادامه هم عالی پیش رفت. گلزنی در جام جهانی مقابل ولز حس فوق‌العاده‌ای داشت و هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد.

بخوانید:  اوقات شرعی خرم آباد در ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

هافبک دفاعی آبی‌پوشان در مورد انگیزه‌های شخصی خود در سال آینده گفت: قهرمانی دوباره با استقلال؟ قطعا به این مساله فکر می‌‌کنم. از همه چیز مهم‌تر این است که بتوانیم در انتهای فصل به هواداران‌مان جام بدهیم. کسب قهرمانی و شادی هواداران مهم‌ترین مساله و هدف برای من است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف