۵۰ درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد انجام شده است

۵۰ درصد پروازهای نوروزی از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد انجام شده است

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: این دو فرودگاه در مجموع میزبان نشست‌وبرخاست چهارهزار و ۹۱۴ پرواز و اعزام و پذیرش ۶۱۵ هزار و ۹۵ مسافر بوده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، رضا نخجوانی از رشد یک‌درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست‌وبرخاست هواپیما در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: دو-سوم مسافران و نیمی از پرواز‌ها از دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشهد انجام شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد یک‌درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیمی از پروازها از دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشهد انجام شده است.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش ۷۶ هزار و ۸۷۰ مسافر و نشست‌وبرخاست ۶۷۳ پرواز، فرودگاه بین‌المللی اصفهان با اعزام و پذیرش ۴۷ هزار و ۹۶۷ مسافر و نشست‌وبرخاست ۴۲۴ پرواز و فرودگاه بین‌المللی تبریز با اعزام و پذیرش ۴۴ هزار و ۴۲۱ مسافر و نشست‌وبرخاست ۴۱۲ پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه‌های بین‌المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها داشته‌اند.

بخوانید:  روضه خوانی عربی و ترکی حجت الاسلام بلاغی به مناسبت شهادت موسی بن جعفر (ع) در دیدار مردم تبریز با رهبر انقلاب