24 مددجو، عید فطر را در کنار خانواده خود خواهند بود


|





منبع

انتهای پیام






24 مددجو، عید فطر را در کنار خانواده خود خواهند بود

سید مجتبی حسینی افزود: بنا به دستور ریاست کل دادگستری استان کرمان، 24 مددجوی زندان مرکزی کرمان و کانون اصلاح و تربیت استان با پرداخت 590 میلیون تومان از سوی خیران به مناسبت عید سعید فطر آزاد شدند.

وی خطاب به مددجویان آزاد شده نیز گفت: آزادی به مناسبت عید سعید فطر را به میمنت گرفته و امیدواریم که به زندگی سعادتمندانه بازگردید و انشاالله این فرصت را قدربدانید و از تجربیات خود برای ساختن یک زندگی خوب و مثبت استفاده نمایید.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان نیز گفت: سال گذشته 830 میلیون تومان برای آزادی مددجویان جرایم عمدی از سوی خیران اهدا شده و در مجموع 445 میلیون تومان نیز اخذ رضایت شاکیان حاصل شده که در نهایت منجر به آزادی 465 مددجوی جرایم عمدی شده است.


آیا این خبر مفید بود؟

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند اداره کل زندان های استان در حوزه های تربیتی، گفت: باعث افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دستگاه قضایی ما به امر قضایی صرف نمی پردازد بلکه در کنار اجرای قانون، کارپیشگیری، هدایت، ارشاد و نگاه معنوی، ارزشی و الهی به زندانیان را نیز مد نظر دارد.

بخوانید:  افزایش آمار مبتلایان به سندروم متابولیک ناشی از چیست؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان ضمن برگزاری 55 جشن گلریزان، زمینه جمع آوری کمک های خیران برای ایجاد زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد فراهم شد، تاکید کرد: 24 نفر از مددجویان زندان که به دلایلی نمی توانند از خدمات ستاد دیه بهره مند شوند و استفاده کنند و یا اینکه افرادی هستند که صرفا به دلیل رد مال در زندان هستند، امروز با پیگیری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و با همت اداره کل زندان های استان کرمان آزاد می شوند.