آرژانتین؛ پایان خوش برای لیونل مسی؟

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نقطه ضعف: در ضربات ایستگاهی از ضعف قدرت در توپ‌های هوایی رنج می‌برند. مدافعین کنارهم آن‌چنان قابل اطمینان نیستند. نبود یک هافبک دفاعی کلاسیک می‌تواند آن‌ها را مقابل تیم‌های هجومی دچار مشکل کند.

پیستون سابق تیم فوتبال دیپورتیوو لاکرونیا اسپانیا همواره به دلیل عدم تجربه کافی مورد انتقاد قرار می‌گرفت اما قهرمانی در کوپا که اولین موفقیت بزرگ از سال ۱۹۹۳ برای آلبی سلسته به شمار می‌رود، جایگاهش را روی نیمکت محکم کرد.

نقطه قوت: دیماریا، مسی و مارتینز در مالکیت توپ فوق‌العاده‌اند و در ضدحملات به شدت بی‌رحم. روی نیمکت ذخیره هم آلوارز و دیبالا آماده‌اند تا به تیم اصلی کمک کنند.

ستاره: لیونل مسی

لوتارو مارتینز

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

سرمربی: لیونل اسکالونی

از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ آرژانتینی‌ها ۴ فینال جام ملت‌ها و جام آمریکا را با ناکامی پشت سر گذاشتند اما قهرمانی در کوپای گذشته و شکست دادن ایتالیا در فینالیسما هر بازی آرژانتین را به جشنی برای هواداران این تیم تبدیل کرده است.

امیلیانو مارتینز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ آرژانتین مثل تمام ادوار جام مشکلی چون تعداد بالای بازیکنان خط حمله و کنار هم قرار دادن‌شان را دارد. آمادگی آن‌ها برای قطر و شیوه رسیدن‌شان اما متفاوت‌تر از همیشه بود. آن‌ها هیچ فشاری احساس نکردند و در کمال آرامش پس از موفقیت در کوپا آمریکای ۲۰۲۱ صعودشان را به جام جهانی قطعی کردند.

در پنجمین و احتمالا آخرین جام جهانی‌ مسی با توجه به درخشش در جام ملت‌های آمریکای جنوبی این انتظار وجود دارد تا پایانی خوش برایش رقم بخورد. پیشتر هدف آرژانتینی‌ها قهرمانی با مسی در جام بود و حالا قهرمانی «بخاطر لیونل مسی».

بخوانید:  ورزشکاران سازمان یافته استان همدان امسال 40 درصد افزایش یافت

مولینا – رومرو – اوتامندی – تاگلیافیکو

ترکیب احتمالی:

تیم فعلی لقب جالبی هم پیدا کرد: لا اسکالونتا. لقبی با اشاره به سرمربی تیم که آرژانتینی متحد و پرانرژی ساخته و با منصرف کردن مسی از تصمیم خداحافظی‌اش تا امروز موفق کار کرده. رکورد ۳۵ بازی بدون شکست از جولای ۲۰۱۹ هواداران تیم را امیدوار کرده تا طلسم ناکامی قهرمانی در جام جهانی از سال ۸۶ را از بین ببرند.

دی‌پائول – پاردس

دیماریا – مسی – لو سلسو