استاندار قزوین در جمع مردم دهستان دستجرد سفلی حضور یافت

انتهای پیام



منبع

در این دیدار، تعدادی از اهالی و مسئولین دهستان دستجرد سفلی مهم ترین مشکلات و دغدغه های این دهستان را بیان کردند.

محمدمهدی اعلایی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌ های ذیربط به آن اشرافیت دارد. 

ستاندار قزوین در جمع مردم دهستان دستجرد سفلی حضور یافت

ستاندار قزوین در جمع مردم دهستان دستجرد سفلی حضور یافت

استاندار قزوین افزود: در کنار تمامی محدودیت های استان در زمینه تامین اعتبارات، مشکلات مهم دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد.

در این سفر، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و تعدادی از مدیران کل و مشاوران استاندار نیز حضور داشتند.

اعلایی در جمع مردم این دهستان گفت: مشکلات مهم دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

وی افزود: متاسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت هایی از جمله راه به دلیل تاخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی روبروست و امروز با توجه به بودجه های محدود و هزینه های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.
 
اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت ها تلاش می شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز پنج شنبه در ادامه سفر به بخش الموت غربی با حضور در جمع مردم دهستان دستجرد سفلی با اهالی این دهستان دیدار و گفتگو کرد.

بخوانید:  چرا محمد محبی به استقلال پیوست؟