استقلال ساپینتو هجومی است و او باید بماند/ افت حسینی؟ قبول دارم!

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص افت استقلال در هفته‌های اخیر و رتبه سومی این تیم در پایان لیگ برتر گفت: قبل از برد مقابل مس، استقلال ۳ هفته بد داشت اما پیش از آن ۸ هفته عالی را سپری کرده بود. همه چیز در آن هفته‌ها عالی بود اما در این ۳ هفته از نظر روانی و فیزیکی نمایش‌های خوبی ندیدیم. استقلال مقابل مس عالی بود. یکی از بهترین نمایش‌های استقلال را در زمین دیدیم و مسی‌ها هم فوتبال باکیفیتی ارائه دادند.


انتهای پیام/





منبع

وی ادامه داد: رقابت بین دو دروازه‌بان باید سالم باشد. من و حجازی خودمان سال‌ها در تیم ملی و استقلال دوست بودیم. به نظرم وقتی مادیات وارد فوتبال شد رفاقت و یکرنگی از بین رفت. چندین سال مربیگری کرده‌ام و می دانم که اختلافات بین دو دروازه‌بان هم‌سطح وجود دارد.

رشیدی درباره انتقادات از سیدحسین حسینی اظهار داشت: در همان ۸ هفته که استقلال موفق شد حسینی نقش بسیار زیادی داشت اما در این ۳ هفته اندکی افت در او دیدم. خودم مربی او بودم و روی او حساس هستم. قبول دارم از نظر فیزیکی و یا روحی در این هفته‌ها افت کرده. دروازه‌بان ذخیره استقلال هم‌سطح او نیست و به طور کلی در ایران رقابت بین دو دروازه‌بان هم سطح رایج نیست.


رشیدی: استقلال ساپینتو هجومی است و او باید بماند/ افت حسینی؟ قبول دارم!

پیشکسوت استقلال در خصوص شانس موفقیت استقلال در جام حذفی گفت: استقلال در جام حذفی شانس قهرمانی دارد و اگر در فینال مقابل پرسپولیس قرار گیرد با ارائه نمایشی که در  ۲ بازی اخیر در لیگ دیدیم، می‌تواند  در جام حذفی موفق شود. ساپینتو امسال تیمی هجومی ساخته و اصلا دفاعی کار نمی‌کند. ۷۰ درصد یا ۸۰ درصد از نمایش استقلال مقابل مس رفنجان در هر بازی دیگر باعث موفقیت آبی‌ها می‌شود.

بخوانید:  تقابل فلسطین و رژیم صهیونیستی، تقابل اسلام و کفر است

پیشکسوت استقلال در پایان درباره ادامه همکاری استقلال با ساپینتو گفت: به نظرم ساپینتو تا این لحظه خوب کار کرده. خودم موافق ادامه همکاری با او هستم. او تیمی هجومی ساخته و باید با او ادامه داد. درست مثل استراماچونی که عالی بود اما نتوانست همکاری‌اش را ادامه دهد. هواداران هم راضی هستند و بهتر است بماند.

پیشکسوت استقلال نظر خود درباره عملکرد آبی‌ها تا این مقطع از فصل مطرح کرد.


|