افزایش مبلغ تسهیلات مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام، محبی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان سیروان اظهار داشت: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
 
وی افزود: سهمیه برای استان ایلام بالغ بر ۳ هزار واحد مسکونی درنظر گرفته شده، جمع کل اعتباری که به استان ایلام اختصاص داده شده است هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام عنوان کرد: کسانی که فاقد مسکن هستند و یا فرم جیم آن‌ها سبز است به بنیاد مسکن شهرستان‌های استان مراجعه کنند و سریعا نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.
 
مدیر بنیاد مسکن سیروان نیز از رشد ساخت مسکن روستایی در سال جاری در این شهرستان خبر داد عنوان کرد: عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح شهرستان با تسهیلاتی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.
 
حیدری ادامه داد: از این تعداد ۲۷ واحد در شهر لومار و ۱۷۳ واحد در روستا‌ها قرار دارند.
 
وی یادآور شد: برای ۷۰ درصد از این واحد‌ها پایان کار صادر شده و امیدواریم تا پایان سال باقی واحد‌ها نیز به بهره برداری برسند.
 
مدیر بنیاد مسکن سیروان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیون ریال به افراد واجد شرایط به صورت بلاعوض پرداخت شده است.



منبع

بخوانید:  نظامیان اعزام شده فرانسه به اوکراین در اولویت حملات ما قرار دارند