این تیم بدون نظر سرمربی بسته شد/ رقبای استقلال دفاعی بازی می‌کنند؟ کاملا طبیعی است

محمد نیک‌سیرت در گفت‌وگو با برنا

این تیم بدون نظر سرمربی بسته شد/ رقبای استقلال دفاعی بازی می‌کنند؟ کاملا طبیعی است
آیا این خبر مفید بود؟

وی در پایان درباره تغییرات مدیریتی رخ داده در استقلال افزود:‌ فتح‌الله‌زاده به گردن استقلال حق پدری دارد. امیدوارم او بتواند مشکلات را سر و سامان دهد و ماحصلش بشود تکرار قهرمانی استقلال.

وی افزود: در بازی مقابل آلومینیوم و چند بازی آخر مشاهده کردیم که تیم‌ها مقابل استقلال برای ارائه فوتبالی بسته و دفاعی به میدان می‌آیند. این مساله کاملا طبیعی است و من انتقادی نسبت به ساپینتو دارم که وقتی به عنوان یک مربی بادانش و به روز روی نیمکت نشسته‌ است هیچ پلنی برای عبور از چنین رقیبانی در تیمش دیده نمی‌شود. استقلال تیم بزرگی است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به میدان می‌رود. پس کاملا طبیعی است که تیم‌های دیگر برای مقابله با استقلال رو به بازی دفاعی بیاورند. اینجا باید سرمربی را مواخذه کرد که چه برنامه‌ای برای عبور از این حریفان دارد.

نیک سیرت درباره بازی آینده استقلال در لیگ برتر گفت: هوادار پس از افتی که داشت شرایط خوبی پیدا کرده. ممکن است آن‌ها هم برای کسب حداقل امتیاز بیایند. انتقادی هم به نیمکت تیم دارم. خسرو حیدری بازیکن بزرگی بوده و او را دوست دارم اما وظیفه مربی است که پلن B را طراحی کند و عصای دست سرمربی باشد اما چنین چیزی را درباره او مشاهده نمی‌کنیم.

پیشکسوت استقلال نظرات خود را درباره عملکرد ریکاردو ساپنیتو در استقلال مدل ۱۴۰۱ بیان کرد.





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف