برای انتخابات والیبال رد صلاحیت نشدم/ کمتر کسی هدایت تیم‌ ملی را قبول می‌کند

این کاندید انتخابات در واکنش به خبر رد صلاحیت خود نیز گفت: چنین چیزی صحت ندارد ثبت نام برای انتخابات یک پروسه دارد ما در ابتدا ۱۱ نفر ثبت نام کردیم که در این پروسه محمدرضا داورزنی، وحید مرادی، قوچان‌نژاد، پورحسن و غفوری بخاطر بحث بازنشستگی و شرایط سنی از ادامه حضور در انتخابات کنار رفتند مابقی افراد هم حدودا یک هفته پیش برای تاییدیه نهایی اسامی‌شان به حراست ارسال شده است ظرف یکی دو هفته آینده تکلیف تاییدیه این اسامی هم مشخص می‌شود. 

وی افزود: شرایط انتخاب سرمربی هم سخت است چون وقتی ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم هر مربی خارجی طراز اولی ممکن است قبول نکند که در این شرایط هدایت تیم را به عهده بگیرد. مربی هم که بخواهد چهارساله با ما قرارداد ببندد خیلی موارد را در نظر دارد مانند رقم قرارداد و حمایتی که باید در این چهار سال از او شود. 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: با شرایط فعلی بهتر است هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون والیبال مشخص شود که من فکر می‌کنم این اتفاق تا یک ماه آینده رخ خواهد داد. 

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ‌ ملت‌های والیبال 2024 از 25 اردیبهشت سال 1403 با هفته نخست گروه زنان آغاز و سوم تیرماه با پیگیری  دیدارهای هفته سوم مردان به پایان می‌رسد.در مجموع 32 تیم ملی در دو بخش مردان و زنان این رقابت‌ها در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی برای صعود به مرحله فینال با هم پیکار خواهند کرد و در پایان این مرحله، هفت تیم برتر هر گروه جنسیتی و کشور میزبان به مرحله نهایی راه خواهند یافت.مرحله نهایی این رقابت‌ها نیز چند هفته مانده به آغاز بازی‌های المپیک 2024 پیگیری می‌شود که مسابقات گروه زنان از 31 خرداد تا سوم تیر و مرحله نهایی گروه مردان از هفتم تا دهم تیرماه در شهر لودژ لهستان پیگیری می‌شود.در مسابقات مرحله مقدماتی گروه مردان 16 تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌ها در چهار مسابقه و در مجموع در 12 دیدار به میدان می‌رود و نتایج در یک جدول درج خواهد شد.مردان والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 به ترتیب به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین در هفته نخست می‌روند، تیم‌های ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه نیز حریفان ایران در هفته دوم هستند و در مانیل نیز تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان روبرو خواهد شد. ملی‌پوشان کشورمان در مرحله گروهی با تیم‌های کانادا، لهستان و اسلوونی بازی نخواهند کرد.

بخوانید:  نظر سرپرست وزارت کشاورزی درباره قیمت نهایی گندم

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص بلاتکلیف ماندن نیمکت تیم‌ ملی والیبال در این برهه حساس اظهار داشت: قاعدتاً نباید اینطور باشد درست است که ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک پاریس نداریم اما شرکت پر قدرت در لیگ ملت‌ها همیشه برای خانواده والیبال ایران حائز اهمیت بوده است. فدراسیون زمان زیادی ندارد باید هر چه سریعتر تکلیف تیم‌ملی را مشخص کند. والیبال یک رشته دانشگاهی است و بعد از فوتبال در ایران طرافداران زیادی دارد بنابراین مهم است که توجه‌مان به این رشته بیشتر شود. 

انتهای پیام/



منبع