برای پیشرفت فوتبال تهران با همه دستگاه‌ها تعامل داریم

 








منبع


 براتی: برای پیشرفت فوتبال تهران با همه دستگاه‌ها تعامل داریم
آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود:‌ در مورد گذشته آنچه ما می‌بینیم نقاط قوت هیئت است. هر مجموعه‌ای نقاط ضعفی هم دارد و باید تلاش کنیم این مشکلات را رفع کنیم. از این به بعد نگاه ما معطوف آینده است. اینکه برخی می‌گویند چه جایی را تحویل گرفتیم و این حرف ها در زاویه دید ما نیست. مجموعه‌ای که تحویل گرفتیم نسبت به سال‌های قبل از شیرازی پیشرفت‌هایی داشته است. ما هم سعی می‌کنیم در این مدتی که در هیئت فوتبال هستیم، در حد بضاعتمان شرایط را ارتقا دهیم.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: حتما با علی جوادی رییس ورزش و جوان استان تعامل خواهیم داشت. او هم ابراز آمادگی کرد هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت فوتبال پایتخت خواهد کرد. باز هم تاکید می‌کنم سیاست هیات فوتبال تعامل همه جانبه با وزارت ورزش و جوانان با اداره کل است و محور هم هیات‌های استانی هستند.

بخوانید:  آیا شیر و ماست خواب‌آور هستند؟


به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمدرضا براتی پس از انتصاب به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان تهران، اظهار داشت: ابتدا باید از نایب رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون و تمام ارکانی که امروز اینجا هستند، تشکر کنم. از زحمات چندین ساله حبیب الله شیرازی و همکارانش تشکر می‌کنم که قابل کتمان و نادیده شدن نیست. همیشه به این مسائل در جلسات اشاره کردم. در خیلی از موارد هیات فوتبال تهران پیش‌رو بوده است.

سرپرست هیات فوتبال استان تهران تاکید کرد: راهبرد و استراتژی ما تعامل با همه بخش‌ها و دستگاه‌ها برای توسعه فوتبال است. با استانداردهای فوتبال و با استانداردهای بین المللی آشنا هستم. ما می گوییم فوتبال مستقل است اما اداره فوتبال نیاز به تعامل و همکاری با همه بخش‌ها و دستگاه‌ها دارد. در اداره فوتبال، محور فدراسیون است. اینکه می‌گویند فوتبال مستقل است اینگونه نیست که به هیچ کس هم نباید پاسخگو باشد. سیاست فدراسیون و من این است که مکلف به امانتداری و پاسخگو به افکار عمومی هستیم. همیشه پاسخگوی رسانه بوده‌ام.