برنامه محوری را در اولویت فعالیتهای سازمان مدیریت قرار می دهیم

وکیلی اظهارداشت: در برنامه هفتم توسعه که در واقع اولین برنامه توسعه کشور بر اساس آمایش سرزمین محسوب می شود اسناد مهمی را پیش روی خود داریم و در کنار آن بیانیه گام دوم هم با تحولاتی که در منطقه وجود دارد مطرح شده که باید از فرصتها برای توسعه استفاده بهینه کنیم.

image_2022_10_10-15_30_15_655_rno

image_2022_10_10-15_29_57_865_7Dh

وی تصریح کرد: با جمع آوری اطلاعات مربوط به مزیت های استان قزوین و چالش های اساسی آن لازم است نقاط پیشران را شناسایی کرده و با برنامه مدون بتوانیم رشد 8 درصدی در استان را محقق کنیم.

1234

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وکیلی گفت: در اجرای سیاستها و راهبردهای تدوین شده باید طرح های اولویت دار را در دستور اجرا قرار دهیم تا با سرعت بیشتری به اهداف چشم انداز دست یابیم.


آیا این خبر مفید بود؟

وکیلی اظهارداشت: در بخش گردشگری استان هنوز ظرفیت های بالقوه زیادی مغفول مانده و استفاده نشده که بایستی در این زمینه تمرکز  بیشتری داشته باشیم و برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام





این مدیر اظهارداشت: برنامه محوری شاکله اصلی کار در شرایط مدیریت جدید است و دستگاههای اجرایی را به سمت برنامه محوری هدایت کرده و در کنار مدیران خواهیم بود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور بابک افقهی معاون مجلس، حقوقی و امور استانهای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور، اعلایی استاندار، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن باغستان برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات ابوالفضل یاری رئیس سابق، سعید وکیلی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین منصوب شد.

بخوانید:  پرداخت ارز با کارت ملی مشروط به افتتاح حساب ارزی در شعب شد

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: باید بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها در عرصه ملی و بین المللی نقش و سهم بیشتری را بر عهده بگیریم.

سعید وکیلی در این جلسه گفت: قزوین در یک منطقه ژئو پلوتیک و ژئواستراتژیک قرار دارد و با  ارزش افزوده بالا و ضرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و محورهای مواصلاتی مهم خود قادر است در اقتصاد کشور نقش بیشتری ایفا کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هفت ساله ابوالفضل یاری رئیس سابق، سیعد وکیلی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین منصوب شد.

وی بیان کرد: سازمان برنامه دو کار اساسی و مهم تدوین بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم را در دستور کار دارد که تلاش می کنیم در استان نیز در این مسیر حرکت کنیم.

وی گفت: قزوین این ظرفیت و توانمندی را دارد تا پذیرای انتقال بخشی از مسئولیت های پایتخت باشد و برای رسیدن به این جایگاه بایستی تعامل و همکاری و تلاش شبانه روزی مدیران بیشتر شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اضافه کرد: بدون تردید استان قزوین می تواند مامن اصلی تحقق شعار سال در حمایت از شرکت های دانش بنیان باشد.