برپایی میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سمنان / نشانی میزهای خدمت اعلام شد


به گزارش برنا؛ همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان سمنان و در راستای اهداف دولت در بررسی و رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف مردم، ده‌ها میز خدمت و ارتباط مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف استان سمنان از امروز (۲۹ فروردین ماه) برپا شده است و تا ۳۱ فروردین ماه و یک روز پس از سفر دوم رئیس جمهوری به سمنان برپا و آماده پاسخگویی به مردم خواهند بود.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان، بیان کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری، با حضور نمایندگان وزارت بهداشت به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود. نمایندگان وزارت بهداشت به مدت سه روز در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واقع در سمنان، بلوار بسیج، جنب پل امیرکبیر مستقر خواهند شد و پاسخگوی درخواست‌های مردم هستند.

کامران قدس ادامه داد: مردم می‌توانند ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان به این محل مراجعه کنند. 

با توجه به وجود دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان، شرایط مشابهی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای پاسخگویی به مردم دو شهرستان شاهرود و میامی فراهم شده است.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان نیز گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، به درخواست‌های مردمی در این حوزه‌ها رسیدگی می‌شود.

امیر کرم‌زاده ادامه داد: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوار نصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

وی افرود: مردم می‌توانند ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۸ تا ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به محل یادشده مراجعه کنند.

بخوانید:  رایزنی های تجاری رئیس سازمان توسعه تجارت با سفرای لهستان و اندونزی

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سمنان / نشانی میزهای خدمت اعلام شد

میز خدمت در کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حضور نمایندگان تام‌الاختیار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت سفر رئیس جمهوری به استان سمنان خبر داد و گفت: این میز خدمت از ۲۹ تا ۳۱  فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معرفی‌شده از کمیته امداد مرکز و تیم ستادی، آماده پاسخگویی و ثبت درخواست مراجعه‌کنندگان و ارباب‌ رجوع تحت حمایت کمیته امداد در طول این سفر است.

محمدحسین ذوالفقاری ادامه داد: بیش از ۲۰ کاربر، کارشناس مددکاری و کارشناس ارزیاب و کارشناسان ویژه پیگیری و موارد خاص، کارشناسان حقوقی، کارشناسان مناطق محروم، معاونان، مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد امام خمینی (ره) در میز خدمت اداره کل کمیته امداد استان پاسخگوی جامعه هدف در این سفر هستند.

وی گفت: در میز خدمت، درخواست‌های مددجویان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت و رسیدگی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ستاد مستقر در اداره کل همه تلاش خود را برای تکریم و ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعه‌کنندگان به کار خواهد بست، افزود: مددجویانی که بنا به هر دلیل امکان حضور در محل میز خدمت امداد برای آنها فراهم نیست، می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط حاصل و درخواست خود را با کارشناسان مربوط مطرح کنند.

میز خدمت ۳ روزه جمعیت هلال احمر در سمنان

روابط عمومی هلال احمر استان سمنان اعلام کرد: ستاد ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان برپا و ستاد شماره ۲۹ طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر استان سمنان مستقر می‌شود.

جمعیت هلال احمر استان در این زمان، میزبان ستاد ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر و ریاست جمهوری خواهد بود. دکتر محمدطاهر اصفهانی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و دکتر محمدعلی ادهمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هلال احمر کشور در این ستاد حضور خواهند داشت.

مردم می‌توانند از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه و از ساعت ۸ تا ۱۸ برای هماهنگی ملاقات با نمایندگان جمعیت هلال احمر به آدرس، سمنان بلوار هلال احمر، ابتدای ۲۰ متری وحدت، جمعیت هلال احمر استان سمنان مراجعه کنند.

تأمین زیرساخت مخابراتی و ارتباطی در راستای سفر رئیس جمهوری به سمنان

بخوانید:  فضاآرایی‌های شهری متناسب با هویت زیارتی مشهد باشد

مدیر مخابرات استان از تأمین زیرساخت‌ها و نیازهای ارتباطی و مخابراتی برای تسهیل در روند دیدارهای مردمی و برپایی ستادهای ارتباطات مردمی در سفر رئیس جمهوری به سمنان خبر داد.

مجید دارایی با اشاره به سفر رئیس‌ جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان در روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه) ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در راستای تأمین زیرساخت‌های مخابراتی در جریان این سفر، گفت: مخابرات منطقه به‌عنوان یکی از اعضای کمیته فناوری نسبت به ایجاد و تأمین شبکه امن ارتباطی در این ایام اقدامات قابل توجهی انجام داد.

امکان دسترسی برای حدود ۲۰۰ کاربر در سالن سامد سمنان

وی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی رک سوئیچ در محل سایت مرکزی سامانه سامد سمنان، اجرای شبکه وای فای، استقرار تیم فنی و اجرایی در حوزه‌های سوئیچ، دیتا، فیبرنوری، شبکه کابل، تغذیه نیرو و انتقال از جمله اقدامات انجام شده است.

او تأمین خطوط تلفن ثابت مورد نیاز در محل سایت مرکزی و تأمین خطوط ارتباطی به تمام اپراتورها، تأمین و افزایش بیش از ۵۰ برابری پهنای باند اینترانت بر بستر فیبرنوری، افزایش پهنای باند اینترنت استانداری سمنان در برنامه سفر به میزان ۱۰ برابر و نظارت، پشتیبانی و اجرای کامل شبکه و دسترسی برای حدود ۲۰۰ کاربر در سالن سامد سمنان را از دیگر اقدامات انجام‌شده اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: اجرای فیبر تاریک از محل مخابرات سمنان تا سایت مرکزی سامد و تأمین بستر ارتباطی و برقراری لینک پشتیبان و افزایش پهنای باند اداره‌های کل در میز خدمت به‌عنوان دیگر اقدامات برجسته مخابرات استان قابل اشاره است.

وی حضور فعال مدیران و کارشناسان مخابرات استان در تمام جلسات هماهنگی قبل از شروع برنامه سفر با اداره‌های مرتبط را جزو برنامه‌های مهم مخابرات سمنان ارزیابی کرد.

میز خدمت صنعت آب و برق با حضور نماینده وزیر نیرو

روابط عمومی آب منطقه‌ای استان سمنان اعلام کرد: در آستانه سفر رئیس جمهوری و هیأت همراه به استان سمنان و با هدف ملاقات چهره به چهره مردم با مسؤولان، میز خدمت صنعت آب و برق با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیرنیرو برگزار می‌شود. این میز خدمت از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در سمنان، میدان سعدی، بلوار قدس، خیابان فجر روبه‌روی وشنا، سالن ورزشی شرکت برق منطقه‌ای استان برگزار می‌شود.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در سمنان / نشانی میزهای خدمت اعلام شد

میز خدمت برای اهالی هنر با حضور نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد 

بخوانید:  با هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه قفقاز مخالفیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌ الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

فرشید فلاح ادامه داد: سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر همراه علی خواجوند، معاون این دفتر به مدت سه روز در این اداره کل واقع در سمنان، میدان سعدی، بلوار قدس، ابتدای خیابان شهید رجایی مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردمی خواهد بود.

وی افزود: مردم می‌توانند ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ از ساعت ۸ تا ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادها، پیشنهادها و شکایات خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای به این اداره کل مراجعه کنند.

میزی برای ارتباط دانشگاهیان و فناوران

میز خدمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و نماینده تام الاختیار این وزارتخانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می‌شود. در این برنامه، دکتر علی اصغر طیبی رهنی، معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات حضور خواهد داشت.

میز خدمت وزارت علوم تحقیقات و فناوری به مدت سه روز تا ۳۱ فروردین در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان در این حوزه است.

امکان ارتباط غیرحضوری با رئیس جمهوری و وزرا وجود دارد

به گزارش بیشتر وزارتخانه و نهادها و سازمان‌ها با برپایی میزهای خدمت، امکان ارتباط مردم با اعضای کابینه و مسؤولان ارشد کشوری را فراهم کردند. همچنین میزهای خدمت مشابهی در شهرستان‌های استان برپا شده است. ضمن اینکه علاوه بر امکان مراجعه حضوری به میزهای خدمت، امکان ارتباط غیرحضوری با مسؤولان و از جمله رئیس جمهوری فراهم شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری سمنان برای ارائه درخواست به رئیس جمهور و هیأت همراه نیاز به مراجعه حضوری نیست، مردم می‌توانند با تماس سامانه ۱۱۱ درخواست خود را ثبت کنید. همچنین برخی اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی از امروز ۲۹ فروردین به استان سمنان سفر کرده‌اند و علاوه بر برنامه‌ریزی برای افتتاح برخی پروژه‌ها، امکان ارتباط با آنها از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم شده است.



منبع