بهترین روش عمل بینی چیست؟

افرادی که پوست بینی ضخیم ندارند. اشخاصی که به داروهای بیهوشی حساسیت آلرژی ندارند. افرادی که بیماری‌های پوستی مانند لوپوس و یا سایر بیماریها ندارند. افرادی که دوره بلوغ را گذرانده و رشد غضروف بینی آنها تکمیل شده باشد. کسانی که به انواع بیماری‌های خود ایمنی دچار نباشند و سیستم ایمنی تقویت شده داشته باشند. خانم‌ها و آقایانی که از بیماری‌های زمینه‌ای دیابت کنترل نشده، فشار خون بالا و موارد این چنینی برخوردار نباشند.

عوارض عمل بینی

شما هم تا حدودی با بینی‌های گوشتی و بینی‌های استخوانی آشنایی دارید و تفاوت‌های این دو نوع بینی را تا حدودی می‌دانید اما توضیحات بیشتر به شرح زیر است:

بینی استخوانی

عمل بینی در دسته عمل‌های زیبایی قرار دارد که دارای شرایط سنی است و فرد نمی‌تواند زیر ۱۷ سالگی این عمل را انجام دهد، چون لازم است که سن بلوغ را به طور کامل طی کرده باشد تا پزشک اطمینان داشته باشد که تیغه بینی و غضروف آن دیگر رشد نخواهد داشت. مناسب‌ترین سن برای جراحی بینی بین ۲۵ تا ۴۰ سالگی است.

افراد مناسب برای عمل بینی

این نوع بینی بیشتر به حالت گوشتی غضروفی بوده و استخوان‌های آن ظریف است. ضخامت پوست بینی گوشتی بالا است.

روشهای عمل بینی

همه اعضای صورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و شما باید برای عمل بینی، باید بهترین جراح بینی در کلینیک باران جراحی شیراز را برای خود انتخاب کنید تا دچار عوارض نشوید. اگر این عمل توسط پزشک بی‌تجربه انجام شود، ممکن است عوارضی چون انحراف بینی، بدفرمی نوک بینی و عدم تقارن و مشکلات تنفسی به وجود آید.

بخوانید:  اولین ساز جدایی پس از مرگ ملکه انگلیس/ درخواست استرالیا برای استقلال!

هزینه عمل بینی

به طور کلی از دو روش برای عمل بینی در شیراز برای رفع مشکلات ظاهری و باطنی بینی استفاده می‌کنند. بهترین جراح بینی در شیراز ابتدا تمامی معایب و مزایای این دو روش را برای زیباجو بازگو می‌کند و سپس بهترین روش را برای او پیشنهاد می‌دهد. در ادامه به طور جزئی به هر یک از این روش‌ها اشاره کردیم:

روش باز

بینی یکی از مهمترین عضوهای صورت است که در زیبایی چهره و حتی تناسب آن اثر زیادی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روش‌های نوین جراحی زیبایی بینی، طرفداران آن بیشتر شده و اکنون مورد توجه آقایان نیز قرار گرفته است. اما آیا می‌دانید عمل بینی چه عوارضی دارد؟ چه روشی برای عمل بینی شما مناسب‌تر است؟

انواع بینی

رینوپلاستی به روش بسته اینگونه است که برش لازم را در داخل بینی ایجاد می‌کنند و با استفاده از ابزار مخصوص، در قسمت‌های داخلی بینی تغییرات ایجاد می‌کنند. عمل بینی بسته فقط از نظر عملکرد با عمل بینی باز تفاوت دارد و نتایج هر دو عمل چشمگیر خواهد بود اما این مدل عمل بینی برای جراح دشوارتر است.

تغییرات بینی بعد از عمل کردن بینی

در عمل بینی باز، ابتدا برشی نازک میان فاصله دو سوراخ بینی ایجاد کرده تا دسترسی لازم به درون ساختار بینی برای جراح فراهم شود. جراح بینی باید بتواند سپتوم بینی را مشاهده کند تا تغییرات لازم در این بخش اعمال شود. این مدل جراحی از عمل بینی بسته بیشتر زمان لازم دارد اما همچنان بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از این روش استفاده کنند.

بخوانید:  یامین پور با رئیس جمهور تاتارستان دیدار کرد

روش بسته

برخی از تغییرات بینی بعد از انجام عمل عبارتند از:

  1. اصلاح برآمدگی‌های پل بینی
  2. اصلاح مدل نوک بینی
  3. تناسب پهنا و طول بینی
  4. رفع اختلالات تنفسی ناشی از پولیپ
  5. کوچک کردن سایز سوراخ بینی

سن مناسب برای عمل بینی

 



منبع تیغه این مدل بینی استخوانی است و استحکام بالایی است. بینی‌های استخوانی پوست نازک‌تری نسبت به بینی گوشتی دارند.

بینی گوشتی

یکی از موارد مهم هزینه عمل توسط بهترین جراح بینی در شیراز است. هزینه جراحی بینی به عوامل متعدد نظیر مدل انتخابی بینی، جراحی همزمان با جراحی پولیپ بینی، نوع مشکل فرد و برخی عوامل دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت عمل بینی باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا مشاوره لازم انجام شود یا اینکه با کلینیک باران جراحی به شماره ۰۹۱۷۷۰۹۸۷۷۰ تماس بگیرید.