بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات، تهیه نقشه مهندسی فرهنگی با برش استانی، تقویت شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا حسین نژاد در ارتباط با حوزه اعتبارات تملک و دارایی استان افزود: تخصیص استان در سال ۱۴۰۰، ششصد میلیارد تومان و سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان بود که امیدواریم سال جاری این رقم افزایش یابد .

وی با تاکید بر پیگیری افزایش اعتبارات ملی استان گفت؛ جایگاه استان در رعایت میزان افزایش اعتبارات ملی نسبت به سایر استانها باید مشخص شود چون مطالبه اصلی استان از سازمان برنامه و بودجه کشور هم همین مورد است.

استاندار خراسان شمالی بر تقویت شرکت های دانش بنیان و تهیه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: با تهیه نقشه مهندسی فرهنگی باید بتوانیم موضوعات و چالش های این حوزه را با پیگیری های مستمر انجام دهیم .


|

 استاندار خراسان شمالی: بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات، تهیه نقشه مهندسی فرهنگی با برش استانی، تقویت شرکت های دانش بنیان

انتهای پیام





دکتر حسین نژاد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت تبصره ۱۰ و ۱۱ ضروری است لذا وضعیت شهرداری های استان در حوزه تهاتر باید مشخص شود تا دستگاه های دولتی نیز از این تهاتر بهره مند شوند .

استاندار خراسان شمالی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر بهره مندی از فضاهای مازاد ادارات، تهیه نقشه مهندسی فرهنگی با برش استانی، تقویت شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت : پیگیری های لازم و مستمر در خصوص اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی استان الزامی است .


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف