تداوم انقلاب اسلامی در گروی توجه به اندیشه امام خمینی و تقویت پیوند میان مردم و رهبری است

میرتاج‌الدینی، بیان‌کرد:34 سال است که امام در میان ما نیست اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیروی از راه امام راحل تداوم بخش این مسیر است و پرچم عزت ملت ایران را در دست گرفته و با خردمندی، دشمن شناسی عمیق، تدبیر و شجاعت، پرچم این نهضت را در دست گرفته و به پیش می رود.

میرتاج الدینی  سید عباس موسوی( موسس حزب‌الله لبنان ) را یکی از شاگردان امام راحل دانست و گفت: تربیت‌یافتگان و پیروان مکتب خمینی از مرگ را پایان راه خود نمی‌دانند و شهادت را عین سعادت می‌دانند از این رو با نثار جان خود و شجاعت جلوی هرگونه تهدیدی ایستاده و دشمنان اسلام را به ذلت می‌کشانند.

وی تداوم انقلاب اسلامی را نیز در گروی توجه به اندیشه امام خمینی و نیز تداوم پیوند میان مردم و رهبری برشمرد و گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل پیش روی ما است و عمل به وصایای او می تواند در تمام مسیرها، راهگشای ما باشد.


 

میرتاج الدینی در ادامه، پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس را نیز محصول اندیشه و حکمت امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: نفوذ کلام امام و الهی بودن اندیشه و منش او سبب شد تا ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان به جوشش درآید و بر توطئه آفرینی مستکبران غلبه کند.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در  گلزار شهدای بندرعباس با اشاره به عظمت و شخصیت امام خمینی (ره)، اظهارداشت: امام راحل چکیده همه امت و همه روزگار در یک بود و شاید یکی بهترین توصیفات از امام را شهید مطهری انجام داده است که،باور درونی، ایمان، یقین در عمل. باورمندی به مردم و عزم جزم را از ویژگی های امام می‌دانست.

بخوانید:  جشنواره «دا » به میزبانی روستای زنجیره برگزار می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: تداوم انقلاب اسلامی در گروی توجه به اندیشه امام خمینی و نیز تداوم پیوند میان مردم و رهبری است.





منبع