تلافی لیگ برتر در جام حذفی / نفت مسجدسلیمان حریف گل گهر در یک هشتم نهایی شد

ناصر جنگی با کمک های ایوب غلامزاده، مهرداد نجفی و مهدی جبرئیلی قضاوت این دیدار و حاتم بک پور نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

نیمه دوم اما بر خلاف نیمه اول شاگردان مازیار زارع توانستند گل خورده را جبران کنند. در این صحنه روی ارسال امیر حسین یحیی‌زاده و ضربه سر سهیل فداکار بازیکن تازه تعویض انزلی ها و خروج نا موفق سینا بختیاری زاده(دروازه بان 21 ساله تازه تعویض شده نفتی ها که به جای علی محسن زاده مصدوم وارد زمین شد)، توپ وارد دروازه شد و این مسابقه یک بر یک به تساوی کشیده شد.

همچنین علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، محمد خرم الحسینی، پیمان رنجبری، پیمان میری، رضا دهقانی، میثم نقی زاده، آریا برزگر، مسلم مجدمی، سینا عبداللهی و اسماعیل بابایی یازده بازیکن ابراهیم اشکش در این رقابت را تشکیل دادند.

نفتی های مسجدسلیمان که شش روز پیش(15 دی ماه) از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران متحمل شکست شده بودند، در نهایت با پیروزی سه بر یک در پایان 120 دقیقه دیدار جام حذفی، توانستند به مرحله یک هشتم جام حذفی راه یابند و حریف تیم گل گهر سیرجان شدند.

مازیار زارع در این دیدار رضا حیدری، سید عبدالله حسینی، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، محمدرضا بردبار، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی‌پور، امیرحسین یحیی زاده، محمدصادق بارانی، محمد قادری را برای رویا رویی با نفتی های مسجدسلیمان به زمین فرستاده بود.

این دیدار در وقت قانونی 90 دقیقه با تساوی یک بر یک گل به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

بخوانید:  تساوی بدون گل تیم‌های ایران و آمریکا تا دقیقه 15

این پایان کار نبود و مسجدسلیمانی ها در دقیقه 102سومین گل این دیدار را به نام خود به ثبت رساند. در این صحنه حسین شنانی روی خط هجده قدم کاشته خطا را مستقیما وارد دروازه رضا حیدری کرد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند و نفتی ها دو بر یک مجددا از میزبان پیش افتاد. در دامه بازهم نفتی ها روی ضد حمله به گل رسیدند؛. در این صحنه آریا برزگر توپ ارسالی یارانش را تا دهانه دروازه پیش برد و با یک بغل پا در جهت مخالف توپ را در دقیقه 119 وارد دروازه ملوان کرد تا خیال نفتی ها در یک دقیقه پایانی این دیدار راحت شود.

انتهای پیام/



منبع

بر این اساس اولین گل این دیدار توسط مسجدسلیمانی ها در دقیقه هشتم به ثمر رسید. در این صحنه نفتی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و رضا دهقانی آنرا بر روی دروازه ملوانی ها ارسال کرد که در نهایت با ضربه سر پیمان میری وارد دروازه شد و شاگردان ابراهیم اشکش یک بر صفر از میزبان خود پیش افتادند. در ادامه جریان رقابت خیلی جان دارتر پیش رفت و هر دو تیم یکی برای حفظ نتیجه و رسیدن به گل های بیشتر و ایجاد حاشیه امن بهتر و انزلی ها برای جبران نتیجه و فرار از شکست موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند که به گل نینجامید و نفتی ها 45 دقیقه اول پیروز به رختکن رفتند.