تمام روش های انتقال پول به خارج از کشور از طریق صرافی ارز دیجیتال

برای انتقال پول با پرفکت مانی، دو روش وجود دارد. روش اول، استفاده از سایت پرفکت مانی است؛ به‌این‌صورت که وارد حساب خود در سایت می‌شوید، پرفکت مانی می‌خرید و به حساب پرفکت مانی موردنظر منتقل می‌کنید. روش دیگر، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی مثل یک کارت شارژ یا چک الکترونیکی عمل می‌کند. کافی است به‌اندازه اعتبار موردنظرتان ووچر بخرید و کد آن را دراختیار شخص موردنظر قرار دهید.

مزایای پرفکت مانی برای انتقال پول به خارج از کشور

باتوجه‌به مزایایی که بیان شد، پرفکت مانی، بهترین راهکار برای انتقال پول به خارج از کشور و روشی آسان برای تبدیل درآمد خارجی به ریال است.

وب مانی؛ راهی دیگر برای نقل و انتقال پول به داخل یا خارج از کشور

پس از ساخت حساب پرفکت مانی، یک حساب در یک صرافی ارز دیجیتال داخلی ایجاد می‌کنید و با پرداخت ریال، دلار وب‌مانی بخرید و در نهایت به حساب خود در سایت وب مانی منتقل کنید. اکنون می‌توانید وب مانی را از حساب خودتان به  حساب وب مانی موردنظر خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که براساس میزان اطلاعات هویتی که در اختیار سایت وب مانی قرار می‌دهید، این سایت، پاسپورت خاصی به شما می‌دهد و سقف تراکنش را تعیین می‌کند.

3

صرافی اکس اونیکس؛ بستری ایمن برای خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money)، یک سیستم پرداخت جهانی است که امکان انتقال سریع و امن پول به خارج از کشور را برای متقاضیان فراهم کرده است. برای انتقال پول به خارج از کشور از طریق پرفکت مانی، کافی است منابع ریالی خود را از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال به پرفکت مانی تبدیل و به حساب موردنظر خود منتقل کنید.

بخوانید:  برای موفقیت هوادار در جام حذفی با انگیزه هستیم/ الهامی به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند

برای انتقال پول به خارج از کشور ابتدا حساب کاربری خود را در سایت پرفکت مانی ایجاد کنید. سپس در صرافی ارز دیجیتال، حساب بسازید و با پرداخت ریالی، هرمقدار پرفکت مانی که نیاز دارید از صرافی بخرید. ظرف چند دقیقه، می‌توانید پرفکت مانی را از حسابتان در صرافی به حساب پرفکت مانی خود منتقل کنید. استفاده از پرفکت مانی یا ووچر آن چند مزیت دارد که در ادامه به چند تا از آن‌ها اشاره شده است:

  • دریافت و پرداخت پول در خارج و داخل کشور
  • سرعت بالای فرایندهای نقل و انتقال
  • پایین بودن کارمزد تراکنش‌ها
  • امکان انتقال پول از خارج به داخل کشور و تبدیل پرفکت مانی به ریال از طریق صرافی ارز دیجیتال
  • امنیت کامل تراکنش‌ها و مناسب بودن برای انتقال حواله‌ها با قیمت بالا

تحریم‌های بین‌المللی، تاثیر فلج‌کننده‌ای روی سیستم‌های مالی کشورمان داشته و امکان انتقال عادی و معمولی پول به خارج از کشور را از افراد ساکن ایران سلب کرده است. این‌ در‌ حالی‌ است که شرکت‌های ایرانی، دانشجویان و فریلنسرهایی که داخل ایران زندگی می‌کنند، نیاز به انتقال پول به داخل یا خارج کشور دارند و باید راه‌های میانبر و کم‌هزینه برای این کار پیدا کنند. در این مقاله تصمیم داریم سه روش انتقال پول به خارج از کشور به‌کمک صرافی‌های ارز دیجیتال را توضیح دهیم. درصورتی‌که دنبال انتقال پول به خارج هستید، در این مقاله راهکارهای امن و سریعی دراختیارتان قرار خواهیم داد.

پرفکت مانی؛ راحت‌ترین راه برای انتقال پول به خارج از کشور

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

وب مانی (Webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین و از بهترین روش‌های انتقال پول به خارج از کشور یا ارسال پول به ایران است. این سیستم به کشور روسیه تعلق دارد و تحریم‌های بین‌المللی را بی‌ اثر کرده است. امنیت عالی، سرعت بالای تراکنش‌ها و امکان انتقال ارزهای مختلف، از ویژگی‌های این روش محسوب می‌شود. برای انتقال پول از طریق وب مانی، کافی است وارد سایت وب مانی شوید و حساب کاربری خود را در آن بسازید.

یکی دیگر از روش‌های متداول برای انتقال پول از داخل به خارج کشور و برعکس، استفاده از ارزهای دیجیتال مختلف است. کافی است فرستنده و گیرنده، کیف پول یا ولت ارز دیجیتال داشته باشند. برای انتقال پول به خارج از کشور کافی است وارد یک صرافی داخلی شوید، مبلغ ریالی ارز دیجیتال موردنظرتان را بپردازید. پس از پرداخت مبلغ، ارز دیجیتال به حساب شما در صرافی منتقل می‌شود. در گام بعدی می‌توانید ارز دیجیتال خریداری‌شده را به ولت موردنظر منتقل کنید.

2

ارزهای دیجیتال؛ روشی ساده و متداول برای ارسال پول به ایران یا خارج

در این مقاله به سه روش آسان و بی‌دردسر برای انتقال پول به خارج از کشور اشاره کردیم. این روش‌ها برای ارسال پول از خارج به داخل ایران هم کاربرد دارند. امیدواریم که این راهکارها، دغدغه شما برای نقل و انتقال‌های مالی را برطرف کرده باشد. با‌توجه‎به مطالبی که در مقاله بیان شد، پرفکت مانی بهترین راه انتقال پول به خارج کشور است. تنها نکته‌ای که برای استفاده از این روش اهمیت دارد، انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش پرفکت مانی است.

 

شفافیت و امنیت تراکنش‌ها، آسان بودن فرایند خرید و انتقال ارز دیجیتال، دردسر نداشتن در تبدیل ارز دیجیتال به ریال یا هر ارز فیات دیگر و عبور راحت از تحریم‌های بین‌المللی، چند مورد از مزایای انتقال پول به‌وسیله ارزهای دیجیتال است. 

صرافی اکس اونیکس، یک پلتفرم معاملاتی مناسب برای خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال است. این صرافی، امکان خرید آسان و سریع ووچر پرفکت مانی و سایر رمزارزها را با پرداخت ریال فراهم کرده است. درصورت تمایل به خرید ووچر پرفکت مانی و رمزارزهای موردنظر خود، کافی است وارد سایت اکس اونیکس به آدرس exonyx.org شوید، حساب کاربری اختصاصی خود را به‌صورت رایگان بسازید و به خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال بپردازید.


آیا این خبر مفید بود؟