تمهیدات وزارت ورزش برای بازسازی ۱۴۱ اماکن ورزشی آسیب دیده در کشور

 وی گفت: در سیل تهران، استاندار محترم تهران سخت کوش و پرتلاش و پای کار بود، وقتی که 2 صبح با ایشان در تماس بودم می گفتند که استاندار خودش در جایی قرار گرفته که هر آن خطر جانی وجود دارد ولی پای کار هستند. پس از آنکه یک مقدار سیل فروکش کرد و امکان تردد فراهم شد تعداد زیادی از آفرود سوارها و موتورسوارهای ویژه که بتوانند در مناطق صعب العبور تردد کنند اعزام شدند که از فدراسیون تشکر می کنم و از هیات اتومبیلرانی تهران که این تیمها را اعزام کردند و ما هم در حد وسع خود در کنار سایر ارگانها بودیم. به دستور دکتر رئیسی هر کسی در حد توان خود در خدمت مردم بود و ما هم سعی کردیم در ورزش تا جایی که می شود کنار عزیزان باشیم و انجام وظیفه کنیم.

وی در ادامه گفت: در اماکن ورزشی یک کفپوش که آسیب ببیند حداقل دو میلیارد تومان خسارت هزینه آن است و یا یک چمن طبیعی که گل و لایی آن را تخریب کند، احیای آن چمن طبیعی میلیاردها تومان حداقل 2-3 میلیارد تومان احیای این چمن نیاز به بودجه دارد. 

تمهیدات وزارت ورزش برای بازسازی ۱۴۱ اماکن ورزشی آسیب دیده در کشور

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که در سیل های اخیر چه تعداد اماکن ورزشی مورد آسیب واقع شده است؟ گفت: گزارشات را از همکاران خود و ویژه مدیر کل محترم تهران دریافت کرده ام و لیست اماکن ورزشی آسیب دیده احصاء شده است. تقریبا از 48 ساعت تا 72 ساعت اول لیست احصاء شد و در حال برآورد خسارت هستیم. 

بخوانید:  محمد باقر نمازی از ایران خارج شد + فیلم

انتهای پیام/





منبع

سجادی در گفت و گو با برنا خبرداد