جام جهانی ترمز برخی تیم‌ها را کشید/ انتخاب مربی موقت برای تیم ملی خودزنی است

وی در ادامه افزود: شما خمز را ببینید که چقدر با تمرکز و زود با فوتبال ما اخت شده. او از لحاظ فنی به ایران کمک می‌کند. یا حتی مورایس. مربیان جوان ایرانی می‌توانند از آن‌ها درس بگیرند. مربیانی هم هستند که حاشیه دارند. البته باشگاه‌ها را مقصر می دانم. نام نمی‌برم اما برخی باید مربیان را کنترل کنند. به هر صورت اطلاع دارم که مربیان‌مان کنار این مربیان خارجی علم‌آموزی می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران نظرات خود درباره شرایط فنی لیگ و انتخاب سرمربی تیم ملی را بیان کرد.

پیشکسوت فوتبال درباره مدعیان قهرمانی عنوان کرد: استقلال، سپاهان و پرسپولیس از دیگران جدا شده‌اند و باید قهرمان را از میان آن‌ها پیدا کرد. سقوط کننده‌ها؟ ادامه حضور نفت سلیمان و صنعت نفت هم در گرو معجزه است. اگر با مطالعه انتخاب‌های خود را انجام می‌دادند این وضعیت پیش نمی‌آمد.





منبع


وی در پایان گفت: خیلی از بازیکنان امید شناخته شده نیستند و نیاز به مربیان داخلی داریم. خودم مربی خارجی دوست دارم اما وقتی مشکلات وجود دارد بهتر است مربی داخلی انتخاب کنیم

وطنی که سال‌ها در فوتبال پایه فعالیت کرده در خصوص وضعیت نیمکت تیم ملی گفت: ساختار فوتبال ما درست نیست. امیدوارم مدیران سریع‌تر به جمع‌بندی برسند. بارها شنیده‌ام که مربی موقت می‌خواهند بگذارند که اشتباهی کامل است. و خودزنی. هرچقدر گزینه‌ها کمتر باشد حاشیه‌ها کمتر می‌شود. به نظرم بیان این اسم‌ها فشار را از فدراسیون دور می‌کند اما چراغ خاموش بهتر است.

خبرنگار: علی شفیعی‌جم


|