خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی را تسهیل و تسریع می کنیم

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

در این مراسم که علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان، حسین رجبی دادستان، ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، عباس کاظمی فرماندار و جمعی از قضات و مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند، برای اولین بار سامانه ارتباط تصویری مردم و تولیدکنندگان با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین رونمایی و فعالیت آن آغاز شد.

انتهای پیام





دادستان قزوین یادآورشد: این سامانه راه اندازی شد تا بدون حضور تولیدکنندگان شرایط مهیا شود تا با ارتباط تصویری بتوان گره گشای مشکلات مردم و صنعتگران بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ ۴ طرح خدماتی شامل سامانه ارتباطی تصویری تولیدکنندگان با دادستان، دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام شورای حل اختلاف و مهمانسرا روز چهارشنبه در دادسرای قزوین افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این سامانه شاید در ابتدای کار مشکلاتی هم داشته باشد اما تلاش می کنیم بسرعت نواقص را برطرف کرده و آن را کارآمد کنیم تا در صورت لزوم در سایر نقاط کشور نیز اجرا شود.

بخوانید:  استخر شنای بانوان کبودرآهنگ فردا به بهره‌برداری می‌رسد

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور سامانه ارتباط تصویری مردمی با دادستان در دادسرای قزوین راه اندازی شد که در گام اول تولیدکنندگان و اصناف می توانند در روزهای سه شنبه دغدغه ها و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با دستگاه قضا به صورت غیر حضوری و با ارتباط تصویری مطرح کنند.

در ادامه سه نفر از تولیدکنندگان وصنعتگران از خارج کشور و دو صنعتگر از استان قزوین و نیز سه نفر از شهروندان در ارتباط تصویری با دادستان مسائل خود را مطرح کردند.

حسین رجبی دادستان قزوین در این مراسم اظهارداشت: در سند تحول دستگاه قضایی توجه به کرامت مردم و کاهش اطاله دادرسی در دستور کار قرار دارد و از آنجا که در دوره تعالی قوه قضائیه هستیم در مسیر تسهیل خدمت رسانی به مردم راهکارهایی اتخاذ و اجرایی می شود.

photo_2023-01-25_14-01-07