دست خالی مهرام در بازی اول نیمه نهایی مقابل شهرداری گرگان

این دیدار راس ساعت ۱۶ در استادیوم مملو از تماشاگران خونگرم گرگانی که ۴ ساعت زودتر از آغاز بازی در سالن بودند ،  بین تیم های شهرداری گرگان قهرمان سه دوره گذشته لیگ‌برتر  و تیم قدیمی و با سابقه مهرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، بازی اول مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران امروز جمعه ۲۱ فروردین در گرگان برگزار شد.

حضور محمد جمشیدی، پری پتی، سجاد پذیرفته، کیوان ریاعی بازیکنان فصل گذشته گرگان و صالح مخدومی مربی سابق شهرداری گرگان در مهرام تهران در کنار ملی پوشانی همچون سجاد مشایخی و پیتر گریگوریان و الیجا هولمن غول ۲۱۰ سانتیمتری و آمریکایی مهرام از حساسیت های این دیدار مهم بود اما مهرام از ابن بازی دست خالی برگشت تا با فکر چهار بازی باقیمانده باشد.

محمد جمشیدی با ۱۵ امتیاز، ۶ پاس گل و ۳ توپربایی بیشترین کارایی را در تیم مهرام داشت.

در پایان این بازی جذاب شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ از سد شاگردان علی آرزومندی عبور کنند تا سری نیمه نهایی را یک بر صفر جلو بیفتند.

سینا واحدی با ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس گل و سالار منجی با ۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ بلاک شات بیشترین کارایی را برای گرگان داشتند و ارسلان کاظمی با ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد.

بازی دوم این دو تیم روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در همین سالن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  پیام تبریک کیومرث هاشمی پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در قرقیزستان