دولت آذربایجان به دلیل نمایش پوچ و ناشی از ترس روابط با صهیونیست ها تاوان سختی خواهد داد


دولت آذربایجان به دلیل نمایش پوچ و ناشی از ترس روابط با صهیونیست ها تاوان سختی خواهد داد

حضرت پور گفت: ملت های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان بیشتر از هر زمان دیگر به واقعیت پوچ، جنایتکارانه و زورگویانه صهونیست ها پی برده اند و دولت های خودفروخته و ترسو نه تنها نمی‌توانند این آرمان مقدس جهان اسلام را پنهان کنند، بلکه به زودی تاوان سختی بخاطر این سیاست حقیر پرداخت خواهند کرد.

عضو گروه دوستی ایران و آذربایجان در ادامه با اشاره به افزایش روابط دولت آذربایجان با رژیم صهیونیستی با هشدار به مقامات این کشور تاکید کرد: مردم شیعه و مسلمان آذربایجان بخشی از ید واحده جهان اسلام هستند و به دولتمردان این کشور در اشتباهی تاریخی خود را در مسیری غلط و بدون بازگشت قرار داده اند.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مسلمان و آزادی خواه آذربایجان در کنار دیگر مسلمانان در مقابل نمایش مضحک دولت‌ کشورشان با صهیونیست ها خواهند ایستاد.


آیا این خبر مفید بود؟

نماینده مردم ارومیه افزود: مردم آذربایجان تجربیاتی تقریبا مشابه با مردم فلسطین را دارند و از نگاه آن ها بازگشت قدس شریف به ساکنان اصلی آن مسئله ای غیر قابل تغییر و دولت آذربایجان بابت این اشتباه تاوان سختی خواهد داد.



انتهای پیام

حضرت پور با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس افزود: وعده الهی در خصوص پیروزی مقاومت “وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه،” حق است و انشالله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

بخوانید:  برای ارتقای شاخص‌های توسعه ای استان تلاش می کنیم

وی گفت: اسرائیل در منطقه حساس قفقاز تنها به دنبال آتش افروزی و تنش زایی است و مردم مسلمان منطقه نه تنها اجازه نخواهند داد علف هرز صهیونیستی در این منطقه ریشه بدواند بلکه صهونیست ها را از نقشه جهان حذف خواهند کرد.


|





منبع