رسانه ها در اصلاح رفتار و عملکرد مدیران نقش کلیدی دارند

image_2022_8_19-14_2_54_790_YpT

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده از نیروهای بومی در واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه باید در اولویت باشد تا شاهد اشتغال جوانان این شهرستان و ماندگاری آنها در شهر باشیم.

وی اظهارداشت: رسانه ها کمک موثر و مشاورانی امین برای مدیران هستند و می توانند با رصد مشکلات و انعکاس آن به مسئولان به رفع بیکاری منطقه نیز کمک کنند.

سیاهکلی در ادامه با اشاره به مشکلات محیط زیستی این شهرستان اظهار داشت: با وضع  قوانین درست و پیگیری برای اجرایی شدن آن در راستای رفع مشکلات محیط زیستی اقدام خواهیم کرد.

سیاهکلی در خصوص اصلاح معابر و روکش آسفالت جاده قشلاق به خاکعلی اظهارداشت:  ۱۲ کیلومتر از جاده قشلاق به خاکعلی بایستی آسفالت شود که با برنامه ریزی و رایزنی صورت گرفته امسال ۶ کیلومتر و سال آینده نیز ۶ کیلومتر این مسیر روکش آسفالت خواهد شد.

وی بیان کرد: مسئولان اداره محیط زیست باید با نظارت و کنترل واحدهای تولیدی و استفاده از شرکت های دانش بنیان برای  رفع موانع زیست محیطی و آلودگی ها کمک کنند زیرا تعطیل کردن صنایع علاوه بر اینکه باعث کاهش تولید و به خطر افتادن امنیت غذایی به بیکاری هم دامن خواهد زد.

انتهای پیام

سیاهکلی یادآورشد: در حوزه دشت الله‌آباد نیز شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود که احداث شهرک انرژی خورشیدی، درختکاری و ایجاد منطقه گردشگردی در تالاب، علاوه بر رونق اقتصادی شاهد کاهش روند آلایندگی خواهیم بود.

وی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع آلودگی کارخانه سیمان آبیک افزود: با توجه به تذکرات متعددی که در خصوص کنترل پایش آلایندگی سیمان در مجلس داده ایم کارهای خوبی برای کاهش آلودگی صورت گرفته و قرار شد در جلسه‌ای با مدیران و نمایندگان استان البرز به وضعیت بهتری برسیم.

بخوانید:  اجرای بیش از 20 برنامه در هفته جمعیت

سیاهکلی با اشاره ظرفیت های شهر آبیک اظهارداشت: با کمک شورا و شهرداری آبیک بایستی مسافران و خودروهای عبوری امکان توقف در این شهر را داشته باشند و فقط از آن عبور نکنند.

سیاهکلی اظهارداشت: ایجاد شهرک دانش‌بنیان در شمال آبیک یکی دیگر از راهکارهای خوبی است که به رفع مشکلات اقتصادی این شهرستان منجر خواهد شد و شهرک دانش‌بنیان می تواند هم محل تفریح و هم محل کسب علم و دانش باشد لذا توصیه می شود در طرح توسعه شهرک صنعتی کاسپین دو استقرار شرکت های دانش‌بنیان در اولویت باشد.

سیاهکلی بیان کرد: از انتقاد رسانه نسبت به خود استقبال می کنم و اعتقاد دارم اگر خبرنگاران به رسالت خود بدرستی عمل کنند ضمن آگاهی بخشی عمومی زمینه اصلاح رفتار و عمل مدیران نیز مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ لطف‌ الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان آبیک با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه ها در توسعه شهری و بیان مطالبات و مشکلات مردم نقش اساسی دارند و با انتقاد سازنده می توانند به توسعه و پیشرفت امور کمک کنند.

 



منبع

این نماینده گفت: برای شمال منطقه آبیک تصمیمات خوبی گرفته شده و استفاده از ظرفیت‌ شرکت های دانش بنیان می‌تواند ضمن حرکت به سمت تولید محصولات کیفی به کاهش آلایندگی نیز کمک کند.