رفع موانع تاسیساتی پروژه احداث تقاطع نواب- تندگویان ادامه دارد

 انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

گفتنی است طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع می باشد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض لوله آب 1100 میلیمتری از مسیر توسعه تقاطع بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران، اظهار کرد: خط لوله آب 1100 میلیمتری معارض با پروژه احداث تقاطع نواب- تندگویان به طول 400  متر  جابجا و از مسیر توسعه پروژه برطرف شده است.

“حسینی” با بیان اینکه تاکنون تاسیسات مختلفی از قبیل خطوط لوله 300 میلیمتری و 500 میلیمتری آب و همچنین خط لوله 900 میلیمتری فاضلاب در این پروژه جابجا شده است، یادآور شد: هنوز تاسیسات مختلفی از قبیل پایه‌های برق 20 کیلو ولت، پایه‌های روشنایی و فیبر نوری، به عنوان معارض عملیات احداث تقاطع نواب- تندگویان وجود دارند که از طریق اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری و با همکاری دستگاه‌های خدماتی مرتبط در حال رفع می‌باشند .

بخوانید:  معنی دکمه‌های سرخ کن بدون روغن