روزهای پایانی سال برای تکواندو خوشایند بود

وی با اشاره به سفر‌های طولانی سال گذشته ادامه داد: فکر می‌کنم بین فدراسیون ورزشی بیشتری اعزام را داشتیم اما باز هم خداراشکر که با ۴ هوگوپوش به پاریس می‌وریم و برای اولین در بانوان دو نماینده داریم که در تاریخ تکواندوی ایران بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/



منبع

هادی ساعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره روز‌های پایان سال ۱۴۰۲ اطهار داشت: روز‌های سختی بود، چون درگیر مسابقات قاره‌ای و کسب سهمیه المپیک بودیم و خداراشکر که به بهترین نحو ممکن برای ما به پایان رسید و تواننستیم هر دو سهمیه قاره‌ای را کسب کنیم و با ۴ تکواندوکار به المپیک پاریس برسیم. البته ما می‌توانستیم این سهمیه‌ها را از طریق رنکینگ هم کسب کنیم که به طور مثال مبینا نعمت زاده نتوانست در سه رویداد شرکت کند وگرته قطعا پیش از اینها المپیکی می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای ورزش ایران بخصوص تکواندو باشد و بتوانیم در المپیک پاریس هم دل مردم را شاد کنیم.

ساعی افزود: باید رنک بچه‌ها را حفظ کنیم و نمی‌توانیم در مسابقت حاضر نباشیم، چون خیلی مسیر سختی را طی کردیم و باید با چنگ و دندان جایگاه المپیکی‌ها را حفظ کنیم و سایر نفرات را هم به جایگاه بالایی در رنکنیگ برسانیم.

رییس فدراسیون تکواندو ضمن تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته المپیک تصریح کرد: کیومرث هاشمی در این مدت کنار تکواندو بود و برای ما کم نگذاشت و کمیته المپیک هم انضافا خیلی کمک کرد. در سال آینده برنامه‌های متفاوتی داریم و باید در مسابقات مختلفی شرکت کنیم تا انشاالله به اهدافمان برسیم.

بخوانید:  پیش بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر زمین نخواهد ماند