ساپینتو مثل دیگو سیمئونه است/ استقلالی‌ها حس جنگجویی دارند

500

انتهای پیام//






سعید لطفی در گفت‌وگو با برنا

ساپینتو مثل دیگو سیمئونه است/ استقلالی‌ها حس جنگجویی دارند

بازیکن اسبق آبی‌پوشان درباره آینده لیگ گفت: با توجه به تعطیلی‌های متعدد لیگ فوتبال جذابی را نمی‌بینیم. تا تیم‌ها روی ریل می‌افتند بازی‌ها قطع می‌شود و از کیفیت می‌کاهد. نبود تماشاگران هم مزید بر علت شده تا هیجان کاهش یابد و امیدوارم تماشاگران را به زودی در ورزشگاه‌ها مشاهده کنیم.

سعید لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: برای یک مربی که نه خودش تیم را بسته و نه شناخت کاملی از وضعیت دارد نتیجه قابل قبول بوده و روند پیشرفت استقلال هم بد نبوده است.





منبع

تحلیل لطفی درباره تعداد بالای مربیان پرتغالی در لیگ امسال اینگونه بود: بحث تفاوت فرهنگی را کنار بگذارید، نظر من این است که مسئولین برای فوتبال پایه از مربیان استفاده کنند زیرا این مربیان در سطح لیگ برتر مشاهده می‌کنند که باید از ابتدا کار پایه انجام دهند. ناگهان می‌بینند باید اصول را یاد بدهند. امیدوارم مسئولین مربیان خارجی را در سطح پایه به کار گیرند تا فوتبال‌مان رشد کند. خودم می‌بینم که در سطح لیگ یک یا لیگ برتر مربیان درگیر آموزش اصول پایه هستند.

وی در مورد مدعیان لیگ افزود: سپاهان، پرسپولیس، فولاد، تراکتور و گل گهر کنار استقلال مدعیان اصلی لیگ هستند و امسال مدعی زیاد داریم.

مدافع اسبق آبی‌ها نظر خود را درباره روند استقلال و عملکرد سرمربی این تیم بیان کرد.

بخوانید:  اوقات شرعی خرم آباد در ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳