سیروان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است

شریفی با بیان اینکه انتظار می رود که دستگاههای ذیربط ضمن خدمات دهی مناسب به مسافران نوروزی، مناطق هدف گردشگری را به مسافران نوروزی معرفی کنند تا باعث ایجاد اشتغالزایی برای جوانان منطقه شود، خاطرنشان کرد:ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای انس با قرآن و ترویج اعمال نیک و معنویات در جامعه است و رعایت شئونات،حرمت ماه مبارک رمضان و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت برنامه ها در این ماه باشد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ نقطه اسکان در مدارس برای فرهنگیان مهمان در نظر گرفته شده است،اظهار داشت: سیروان برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی کامل دارد .



منبع

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مرکز درمانی این شهرستان در ایام نوروز با توجه به افزایش چند برابری جمعیت جوابگوی نیاز بیماران نیست و باید مسئولان ذیربط برای این موضوع مهم برنامه ریزی کنند،گفت: درطول دو سال گذشته تاکنون بسیاری از تجهیزات مورد نیاز این درمانگاه تامین و در اختیار این مرکز قرار گرفته ولی می طلبد تدابیر لازم برای افزایش تعداد پزشک، تامین اقلام دارویی، دندانپزشک و غیره اتخاذ شود.

شریفی با بیان اینکه کنترل وضعیت بازار از جمله میوه، مرغ، گوشت و اقلام ضروری با قیمت، کیفیت و کمیت مناسب در بازار باید وجود داشته باشد، افزود: ایمن سازی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و بازارچه موقت، کنترل مستمر بر بازار شب عید، آماده باش ستاد بحران و کشیک، نظارت بر مکان ها بومگردی ضرورت دارد و باید مسئولان ذیربط در این زمینه ها تلاش خود را چند برابر کنند.

بخوانید:  ننکا از پرسپولیسی‌ها شاکی شد!+ سند

وی به همه دستگاه های اجرایی برای آمادگی و پذیرایی از مهمانان نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: توجه ویژه به تنظیف عمومی و آماده سازی شهر لومار و روستاهای مورد هدف گردشگری توسط شهرداری و دهیاران ضرورت دارد و انتظار می رود که در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد تا رضایتمندی گردشگران فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ “محمدباقر شریفی” در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه با توجه به اینکه امسال ایام نوروز تقارن پیدا کرده با ماه مبارک رمضان برای حفظ شأن و جایگاه این ماه مبارک برنامه ‌های ویژه‌ای را در دست اقدام قرار دارد، افزود: از ابتدای نوروز تا نهم فروردین ماه برنامه‌های نشاط آفرین نوروزی در سطح شهرستان برگزار می‌شود و بعد از این تاریخ با توجه به ایام شب ‌های قدر و اهمیت این شب ‌ها برنامه‌های مذهبی در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرماندار سیروان به تأمین و نظارت بر قیمت‌ های کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان تأکید و تصریح کرد: می بایست به منظور کنترل قیمت ها؛ نظارت و بازرسی ‌های به ‌موقع از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد و این موضوع باید به نحو مطلوب مدیریت شود.