شارژ کارتریج لیزری تهران پرینترز

اگه نیاز به کمک تخصصی تر داشتین میتونین با همکارای ما در نمایندگی تعمیرات اچ پی مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرین و راهنمایی های کاربردی رو دریافت کنین. پین ورک از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعویض قطعات انواع پرینتر و کارتریج شما استفاده می‌کند. شارژ کارتریج یک امر حرفه‌ای بوده که بهتر است توسط متخصصین امر انجام شود. اگر این کار توسط متخصصین امر انجام نشود ممکن است بیش از حد جوهر یا تونر داخل محل قرار گیرد و موجب کثیف شدن ظاهر دستگاه شما شود.

  • ما در این مقاله از تونر HP 12 A برای نشان دادن مراحل شارژ استفاده می‌کنیم ولی روش انجام کار در شارژ کارتریج کانن یا کارتریج‌های تونر مشابه یا سایر کارتریج های پرینتر های لیزری تفاوتی ندارد.
  • علاوه بر کمرنگ شدن چاپ روش های دیگری هم به ما کمک میکنند تا از زمان اتمام شارژ کارتریج شارژ کارتریج خود مطلع شویم.
  • در اولین فرصت برای توضیحات و نهایی کردن ثبت‌نام با شما تماس می‌گیریم.
  • پرینترها یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی هستند که در هر جایی که فکرش را کنید از خانه ها گرفته تا مدرسه، اداره ها، سازمانها، فروشگاه ها و … از انها استفاده میشود.
شارژ کارتریج لیزری تهران پرینترز

بهتر است سیستم عامل را ارتقا داده و یا درایور پرینتر را مجددا در لپ تاپ یا رایانه مورد استفاده نصب نمایید. البته خرابی کابل اتصال به پرینتر هم می تواند باعث کاهش سرعت چاپ شود. یک کارتریج باید با مدل دستگاه شما سازگاری لازم را داشته باشد. در غیر این صورت در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کند و کیفیت لازم را به شما ارائه نمی دهد. لازم به ذکر است که شما باید برای جلوگیری از خشک شدن تونر یا جوهر موجود در کارتریج باید حداقل هفته ای دو مرتبه از دستگاه استفاده کنید.

بخوانید:  بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک
در محلات گران‌تر از نظر سطح عمومی زندگی، طبیعتا تعمیرکار پرینتر و یا نیروی متخصصی که در مراکز کامپیوتر این محله ها به کار مشغول است، نسبت به همکارش در مرکز شهر دستمزد بالاتری طلب‌ می‌ کند. برای مثال قیمت شارژ کارتریج سامسونگ در این محله ها بالاتر از محله های پایین شهر است. اگر پس از شارژ کارتریج اچ پی در نمایشگر پرینتر یا دستگاه فتوکپی خود ارور خالی بودن کارتریج را دیدید، ایراد از چیپست است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت پین ورک یا تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ -۰۲۱ ثبت سفارش کنید. با توجه به آنچه تا به حال گفته شد فکر می‌کنید که شارژ کارتریج کار سختی است و سوراخ کردن کارتریج کار ساده‌ای نیست. با استفاده از چراغ‌قوه خواهید دید که تونر چه حدی از قیف مخصوص دستگاه را پر کرده است. می‌توانید روی کارتریج ضربه بزنید تا تونر به‌طور مساوی‌تری در قیف دستگاه تنظیم شود.

در چاپگر جوهر افشان وجود ۴ رنگ ضرروری است و سایر رنگ ها از تلفیق آنها با هم به وجود می آید. این ۴ رنگ در برخی پرینترها در دو کارتریج قرار دارند، به این صورت که ۴ رنگ آبی، قرمز و زرد در یک کارتریج و رنگ مشکی در یک کارتریج دیگر قرار دارد. تعمیرکاران مرکز شارژ کارتریج hp در دیگر واحدهای تعمیرات hp به رفع ایراد سایر محصولات اچ پی می پردازند . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . شارژ کارتریج hp در نمایندگی اچ پی براساس آخرین متد روز دنیا انجام می گردد .

بخوانید:  بهترین مودم همراه اول موجود در بازار ایران + بررسی مشخصات فنی مخاطب