بهترین مودم همراه اول موجود در بازار ایران + بررسی مشخصات فنی مخاطب

در مودم‌های جیبی انواعی از رابط‌ها وجود دارند که شما می‌توانید بنا به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. از مهم‌ترین رابط‌های موجود در این مودم‌ها، می‌توان به شیار سیم‌کارت، شیار کارت حافظه «MicroSD»، پورت «USB» و پورت «microUSB» اشاره نمود. یک مودم 4G دسکتاپ با سه درگاه LAN صد مگابیتی و یک درگاه WAN، شیار سیم‌کارت و دو آنتن خارجی قابل جدا شدن برای 4G و سه آنتن داخلی برای وای‌فای.

بهترین مودم همراه نزتک:

در صورتی که یکی از این سه شرط فراهم نبود، مثلا دکل مخابراتی به تجهیزات مخصوص ۴G LTE مجهز نشده بود با داشتن گوشی یا مودم و سیم کارت ۴G باز هم نمی تونید از این تکنولوژی بهره ببرید. مودم آپشن مدل XYFI را برای استفاده می‌توانید به برق مستقیم، شارژر فندکی خودرو یا پاوربانک نیز متصل کنید؛ البته بعد از عدم پشتیبانی از اینترنت 4G، نداشتن باتری همراه، بزرگ‌ترین ضعف آن محسوب می‌شود. به منظور برقراری ارتباط با اینترنت همراه اول می‌توان از انواع مودم جیبی همراه اول، دانگل و یا روتر (رومیزی) استفاده نمود. مودم H1 ایرانسل مجهز به درگاه RJ11 تلفن ثابت است که باعث می شود مودم تماس تلفنی اینترنتی را پوشش دهد، اما متاسفانه این درگاه هم در مودم S1 ایرانسل حذف شده و از سیستم VoIP برای تماس تلفنی اینترنتی پشتیبانی نمی کند.

در این مودم از اتصال افراد غیرمجاز به اینترنت شما جلوگیری می‌کند. دارای یک آنتن LTE و دو عدد آنتن وای‌فای بوده، دارای باتری داخلی قابل شارژ است و ظرفیت آن حدود 2000 آمپرساعت است. مودم جیبی دی لینک فاقد نشانگر یا لامپ LED است؛ اما ظرفیت باتری آن بسیار ایده­آل و در حدود 2800 آمپرساعت است. با استفاده از این مودم می‌توانید بیش از 12 ساعت بدون خالی شدن باتری از آن استفاده کنید. صفحه‌نمایش این محصول نیز بسیار باکیفیت بوده و وضوح بالایی دارد.

بخوانید:  گرایش های کارشناسی ارشد معماری آرکی سافت | معماری نواز
برای تامین انرژی این محصول می‌توانید از فندک ماشین استفاده کنید. مودم HiLink Carfi E 8377 دسترسی به اینترنت با سرعت بالا را برای کاربران فراهم کرده و 10 کاربر به‌ صورت هم‌ زمان با استفاده از این مودم به اینترنت متصل خواهند شد. این محصول دارای پورت USB بوده و امکان دریافت و ارسال پیامک را برای کاربران فراهم می‌کند. در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول فاقد صفحه‌ نمایش است.

مودم 4g سیم کارت خور Wifi تندا مدل 4g180

در برخی از مناطق ایرانسل آنتن دهی بهتری دارد و در برخی دیگر همراه اول، اما پیشنهاد ما به شما انتخاب مودم ایرانسل است، زیرا ایرانسل آنتن دهی و پوشش بیشتری در ایران دارد و در بحث آپلود بسیار بهتر عمل می کند. همچنین اگر در نقطه کور دکل ها قرار بگیرید یا در محیطی باشید که شیشه و فلز زیاد باشد، آنتن دهی ضعیف تر می شود و فرقی ندارد که اوپراتور شما ایرانسل یا همراه اول باشد. اگر مطمئن هستید که می‌خواهید از اینترنت ایرانسل استفاده کنید و باید یک مودم ایرانسل بخرید؛ می‌توانید یکی از مودم‌های این شرکت مثلا Fd-M60 را انتخاب و خریداری کنید. اما به طور خلاصه اگر در بیرون از خانه فقط باید گوشی شما به اینترنت متصل شود؛ بهتر است یک گوشی میان‌رده بخرید.

درادامه بهترین مودم‌های همراه موجود در بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم. یکی از مواردی که هنگام خرید مودم همراه باید به آن توجه داشته باشید بررسی ابعاد و وزن آن است. چون قابل حمل و به اصطلاح جیبی است نباید وزن زیادی داشته باشد تا به راحتی قابل حمل باشد. مثلا باید اندازه هاردهای اکسترنال کوچک باشد تا توی جیب جا شود. یک سری از مودم های همراه وزن و ابعاد زیادی دارند که پیشنهاد می کنیم اصلا سمت خرید آن ها نروید! مودم های جیبی یا همراه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها برای اتصال به اینترنت محسوب می شوند چون به راحتی در هر مکانی می توانند برای ما اینترنت پرسرعت فراهم کنند.

بخوانید:  بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟ + دوره 0 تا 100 ارز دیجیتال دیدنگار-همیار کریپتو

بهترین مودم همراه اول موجود در بازار ایران + بررسی مشخصات فنی مخاطب

زیرا این مودم امکان اتصال 32 نفر به‌صورت هم‌زمان به اینترنت را فراهم می‌کند؛ اما برای تعداد محدود بین 5 تا 12 نفر اغلب مودم‌های قابل‌حمل موجود در بازار را می‌توانید تهیه کنید. ظرفیت باتری مودم‌های موجود در بازار در دامنه بین 1500 تا 4300 آمپرساعت متغیر است. با این ظرفیت می‌توانید بین 6 تا 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از مودم استفاده کنید. اگر به برند و مودم‌های آلکاتل علاقه‌ مند هستید بدون شک مودم مدل EE120 برای شما مناسب است. شاید بپرسید چه دلایلی وجود دارد که موجب شده این محصول را به شما پیشنهاد کنیم؟ اولین مزیت این مودم پشتیبانی از سرعت دانلود 600 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود 100 مگابایت بر ثانیه است. برای تامین امنیت کاربران در این مودم از فایروال داخلی و از پروتکل WPA/WPA2 استفاده شده است.

باشگاه مغز | کدام دوچرخه سوار با بقیه متفاوت است؟/ خیلی ساده در چند ثانیه؟!

طبیعی است اگر قصد خرید یک روتر همراه دارید؛ بهتر است نگاهی به این فهرست انداخته و مودم خودتان را با اعتماد به نفس بیشتری انتخاب کنید. در این مقاله شما را با پرفروش ترین مودم 4G موجود در بازار ایران آشنا خواهیم کرد. برخی از کاربران فقط به دنبال یک مودم خوب هستند، اما برخی دیگر فقط به دنبال یک مودم خوب هستند؛ آنها همچنین یک روتر خوب برای استفاده از WiFi می خواهند. معمولا افرادی که برای مسافرت به ویلای شخصی یا هتل می‌روند با توجه به سیستم وای‌ فای آنجا برای انجام کارهای خود با مشکل مواجه نمی‌شوند. علیرغم همه این موارد، مطمئنا بارها برای شما پیش‌ آمده که در طول مسیر یا در حین سفر با مشکل عدم دسترسی به اینترنت مواجه شوید. هستند و هم در منزل هم در محل کار می‌توانید از آن استفاده کنید.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب

برای دسترسی به اینترنت پرسرعت کافی است یک سیم کارت نانو را وارد مودم کرده و بدون تنظیمات خاصی به اینترنت متصل شوید. این مودم از نظر امکانات یکی از بهترین مودم های همراه بازار ایران است. WD680+ دارای اپلیکیشن مخصوص گوشی های اندروید و آیفون است و با نصب اپلیکیشن ZTELINK می توانید لیست دستگاه های متصل به مودم را مشاهده کنید و یا حجم استفاده از اینترنت خود را مشاهده کنید.

  • منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
  • اما خب اول از همه بستگی به این داره که خودت بخوای با مودمت چیکار کنی _ برای چه کاری میخوای ازش استفاده کنی؟؟ اگه خودت یه گوشی بروز داری و میخوای از مودم همراهت توقع سرعت بالاتر رو داشته باشی قطعا باید بیشتر هزینه کنی.
  • صفحه نمایش یک مودم جیبی می‌تواند هر اطلاعاتی که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد.
  • وای‌فای این مودم‌ها هم قوی‌تر است و تعداد کاربران بیشتری بدان‌ها متصل می‌شود.
  • تحویل کالا در تهران در چندین ساعت و برای شهرستان‌ها 1 الی 2 روز بهترین مودم ایرانسل کاری طول می‌کشد.
این مودم قابلیت اتصال 10 کاربر به صورت همزمان و ارسال و دریافت پیام کوتاه را دارد. همچنین از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند. امروزه استفاده از اینترنت برای همه ما امری مهم و ضروری است. اگر محل کار و زندگی شما به خط تلفن مجهز نیست و امکان استفاده از اینترنت ADSL و VDSL را ندارید، مودم همراه بهترین گزینه است. مودم‌های همراه از جمله کاربردی‌ترین گجت‌های امروزی هستند که می‌توانند اینترنت پرسرعت را در هر مکانی برای دستگاه‌هایتان فراهم کنند.