شهرداری قیامدشت هیچ کوتاهی در رسیدگی به خانواده شهدا ندارد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،  حسین نصرالله گفت: یکی از مصوبات شورای فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان ارزیابی عملکرد شهرداران و بخشداران نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بود که رسیدگی به خانواده شهدا نیز از جمله بخش های آن محسوب می شد.

وی یادآور شد: موضوع اساسی این است که بخشداران و شهرداران نسبت به کار خانواده شهدا اهتمام دارند و شهردار و بخشداری ندرایم که نسبت به بحثی که در خصوص خانواده شهدا مطرح می شود، اقدامی انجام ندهند.


مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه برخی از شهرداران و بخشداران از خانواده شهدا هستند، افزود: در این مسابقه هر کسی که بیشتر نوکری خانواده ایثارگران را کرد قلبش آرام تر و در جهاد تبیین موفق تر عمل کرده است.


شهرداری قیامدشت هیچ کوتاهی در رسیدگی به خانواده شهدا ندارد

 





انتهای پیام/

نصرالله خاطرنشان کرد: تاکنون تذکری به هیچ کدام از مسئولان شهرستان درخصوص کم توجهی یا بی توجهی به خانواده شهدا و مساله ایثار و شهادت داده نشده است و در صورت نیاز بدون هیچ مشکلی مساله را مطرح می کنیم.

این مسئول تاکید کرد: این عملکرد به خصوص در بخش خاوران و به طور مشخص شهر قیامدشت بر اساس خدمت رسانی که دارند، یادمان های شهدایی که ایجاد و یادواره هایی که برگزار می کنند، مشهودتر است و هیچ خستی در خدمت رسانی به خانواده شهدا ندارند.






منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  همدان کجا بریم؟